oud bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gewoonik, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    Ik weet niet of iemand hier een antwoord op kan geven, ik ben nu een jaar gestopt met de pil en een regelmatige cyclus van 29/30 dagen.
    Gister moest ik ongi worden en er kwam wat bruin bloed(oud bloed) het was echt heel weinig en vanmorgen was het alweer weg. Nu heb ik nergens last meer van,geen buikpijn of iets van het gevoel dat er wat gaat komen.

Morgen moet ik wel naar de dokter omdat ik nu zoiets heb van een jaar wachten vind ik nu wel lang genoeg :( .
    Weet iemand misschien een antwoord zou ik bv zwanger kunnen zijn of moet ik gewoon afwachten op dat me ongi komt?

Ik hoop dat iemand me kan helpen met me vraag.
    Heb verder geen last van me borsten of iets geks.

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zou het morgen aan je dokter ook uitleggen misschien kun je daar dan een testje doen.

Ik hoop het voor je meis.

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik zou ook zelf even een testje doen... Voor de zekerheid!

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zo te zien ben je al 2 dgn overtijd ondanks dat je al een jaar lang een regelmatige cyclus hebt van pakweg 29 dgn, ga er van uit dat je daar nu ook van uit bent gegaan en dat je nu op dag 31 zit, dus tja meid, wat let je om een zw.test te doen...

de ha zal ongetwijfeld eenzelfde test hebben die hetzelfde zal zeggen als de test die jij eventueel zou doen, zwanger of niet zwanger ;)

dus maak je niet onnodig zenuwachtig en ga naar de drogist doe een test, is deze negatief maak een afspraak bij de ha en vertel dat jullie "al" een jaar bezig zijn met 0 op rekest...

succes :D

5. Niet meer actief

je kan gerust zelf thuis ook een test doen hoor

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik had deze maand hetzelfde. Dan weer wat bruin, dan weer niet. Snapte er niks van. En toen was ik toch ineens ongi! Echt later dan normaal!

7. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    Nou vanmorgen bij de dokter geweest en werd spontaan ongi bah bah hahahah. Volgende week uitstrijkje laten maken en testen op een aantal dingen en daarna afspraak in het ziekenhuis maken.

Bedankt voor jullie antwoorden.
    We gaan er maar weer voor.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat jammer...veel succes met alle onderzoeken!

Deel Deze Pagina