Morgen heb ik een gesprek met mijn leidinggevende, om voor een periode van 3 ½ maand op een andere lokatie te gaan werken. Gezien de voorgeschiedenis is dit erg gubstig voor mij. Maar dit is een functie van 32 uur en ik weet niet of ik dat na die 3½ maand wil blijven werken. (per 1 juni) Voor gisteren (wist nog niet dat ik zwanger was) , had ik er erg veel zin in. Maar nu weet ik het niet, of het well verstandig is, zeker omdat ik toch best wel kwakkel met m'n gezondheid (ben 2 weken ziek geweest, nu dus erg moe, maar dat komt ws. door de zwangerschap) Het liefst wil ik tijdens m'n zwangerschap op m'n veilig vertouwde plekkie blijven. Hoe ga ik dit uitleggen, zonder te vertellen dat ik zwanger ben?
(Even off-topic; er is iets flink mis met je banner ) (Als je de banner code weghaald in je profiel en dan helemaal onderaan op ok drukt is je profiel aangepast. (leeg) Dan naar zw.banner een nieuwe banner maken en deze code opnieuw in je profiel plakken...
Ik weet niet of dit nog steeds diezelfde banner is maar ze kan er ook later achter zijn gekomen dat ze zwanger is.... Wat je functie betreft....is er een rede om niet te vertellen dat je zwanger bent? Misschien nog geen vast contract ofzo? Anders kan je overwegen om het je leidinggevende wel te vertellen (in vertrouwen). Of je geeft aan dat je je momenteel lichamelijk niet zo goed voelt en echt nog even rustig aan wilt doen. Ja, ik neig weer naar eerlijkheid Succes met je beslissing!
Nee dit is een andere banner, ze was 57 weken zwanger! Ik ga ook voor eerlijkheid, ga het gesprek aan!
ik zou het gesprek aangaan en aangven dat je liever blijft waar je nu bent als jij je daar prettiger bij voelt moet je dat zeker doen succes
ik denk dat je het jezelf erg lastig maakt als je het niet vertelt, bovendien kunnen mensen meer begrip voor je opbrengen als je gewoon zegt hoe het echt zit
Bedankt voor jullie raad. Uiteindelijk heb ik idd gekozen om het te vertellen. Volgens haar zou ik op de andere lokatie beter af zijn, aangezien op de lokatie waar ik nu werk ook het één en ander gaat veranderen. Dus, ik heb er toch maar voor gekozen om naar die nieuwe plek te gaan. De lokaties liggen dicht bij elkaar en zal daar ook nog wel binnenwandelen. Hoop op een goed verloop....
zoals het spreekwoord al zegt "eerlijkheid duurt het langst" Nou Deb dan duurd dat bij mij wel heel lang zeg Meidje haar gewoon in vertrouwen nemen en het zeggen. Wel er bij zeggen dat het tussen jullie blijft Succes en laat het weten hoe het gegaan is. Lover