Bij ons was de derde meteen raak (de eerste 2 bij lange na niet ). Ik hoop stiekem dat het nu ook weer zo gaat natuurlijk, ook al ga ik er niet teveel van uit. Hoe snel ging het bij jullie na het stoppen met de pil?
bij onze 1e in ronde 6 raak. Nu bij de 2e in okt gestopt met de pil niet mee bezig geweest en in dec zwanger geworden.
Na ronde 3... Maar 1 ronde duurde gemiddeld 55 dagen ofzo, dus dat duurde wel wat langer dan 3 maand Ik moest echt ontpillen.
Hier in de vierde ronde. Wel onregelmatig ongesteld, het leek wel steeds langer te duren, dus we hebben de laatste ronde ovulatietesten gebruikt en dat heeft schijnbaar heel goed uitgepakt voor ons.
Ik ben gestopt met de pil en toen afgewacht tot ik ongesteld werd. Daarna zijn we gaan proberen en was het gelijk raak. Ronde 1 dus. We voelen ons heel erg gezegend dat het zo snel gelukt is. Hopelijk in de toekomst met de 2e net zoveel geluk!
Gestopt in januari met de pil.2 maandjes me cyclus aangekeken en afbouwen van medicijne.in maart begonnen.en 3 mei een posi test.2e rondje dus.ons meisje nu 6 weekjes oud.
in februari gestopt met de pil, in juli een soort van pil genomen op vakantie omdat ik heel erg onregelmatig was. en op de dag van vandaag nog niet zwanger helaas. vanaf juli geteld zitten we nu in ronde 8
Hier in ronde 5.. Ik heb gelukkig niet hele onregelmatige cyclussen gehad. Een uitschieter maar verder mogen we niet klagen
Ronde 15 and counting... ondertussen 18 maanden van de pil af. Maar bij mij was er wel een oorzaak dat het zolang duurde... Eigenlijk zitten we nu zo goed als in ronde 1 na de operatie en staan de tellers weer op 0!
Vorige keer, 3 jaar terug was de 3e ronde raak en m'n rondes duurde ook gelijk 28 tot 31 dagen. Nu zijn we bezig voor een 2e kindje. Ben benieuwd nu ronde 2
Dat klinkt allemaal nog wel overwegend positief na t stoppen met de pil allemaal dames! benieuwd hoeveel rondes manlief en ik in gaan. 3 maanden zonder pik maar nog niet aan het proberen, nu eerste ronde proberen, erg spannend allemaal! Als t nu niet raak is volgende ronde ovulatie testen gebruiken om te kijken wanneer m'n ei precies is. Iemand ervaring met ovulatie testen?
Ben in april gestopt zit nu in ronde 8 waarvan de laatste 2 rondes en waarschijnlijk deze wat korter zijn na rondes van 40 tot 42 dagen en waarschijnlijk zonder eisprong de eerste 5 of 6 rondes
Na 5 maanden. Maar dat waren bij mij 3 rondes omdat ik een lange cyclus had na t stoppen met de pil (6/7 weken)
De 1e meteen na het stoppen met de pil, dit werd een miskraam. Bij de 2e en 3e in ronde 2, maar wel met onregelmatige en lange cyclus (rond de 40 dagen)
Meteen na het stoppen met de pil. Volgens de info die ik had was de kans klein dat dat zou gebeuren, maar het kan dus wel. Helaas dit kindje verloren met 22 weken .
Wat erg Petra, gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven.
Weet dat er gemiddeld een jaar voor staat! Ik was een maand na het stoppen zwanger... Weet wel dat ik in mn handjes mag knijpen en dit voor heel veel niet is weg gelegd. Ga uit van een jaar kan het idd voorlopig niet tegenvallen. @petra wat verschrikkelijk om mee te maken. Heel veel sterkte