Op het moment erg onzeker. Daarom wil ik even mijn verhaal hier kwijt. Op 14 december had ik een positieve test die echt knalde. Ik was toen rond de 5 weken. 20 december sochtens rose afscheiding. Snachts leekg het op het begin van een ongesteldheid. OP 22 december kreeg ik echo in het ziekenhuis. Hierop was alleen nog wat bloed te zien maar de rest was al weg. Die avond heb ik nog het vruchtzakje erbij kunnen herkennen en dag erna werd het bloeden ook alweer een stuk minder en daarna nog 2 dagen druppeltjes gebloed. Week na de miskraam test gedaan om te kijken of hcg uit het lichaam was. Deze bleef gewoon wit. Anderhalve week geleden begon ik weer dezelfde kwaaltjes te krijgen als die ik had in de week dat ik wist dat ik zwanger was. Maar ik had zoiets van dit kan niet zo snel na de miskraam. Vorige week ook nog gesprek gehad in het ziekenhuis en de volgende cyclus zouden we beginnen met clomid omdat mijn cyclus te lang is. Na een week de kwaaltjes hebben aangekeken van de week toch maar testen gehaald. De eerste 2 min bleef deze wit dus wij dachten het lichaam houd ons inderdaad voor de gek. Na 3 min ofzo toen ik weer even rustig zat begon hij toch licht te verkleuren en paar minuten later was hij echt herkenbaar als een lichte streep. Gisterochtend de cb test gedaan en die gaf aan 1-2 weken zwanger. Dat klopt wel met de kleur van de kruidvat test. Maarik heb nu al veel meer kwalen als de vorige keer. Soms denk ik lichaam houd me voor de gek en er zat toch nog rest hcg al heb ik niet constant de kwalen gehad. Ik ben nu ook erg bang dat het weer mis gaat. Het gaan een paar spannende weken worden. Zondag wil ik nogmaals testen kijken of de streep duidelijker word.
Je hebt vroeg de eerste echo gehad. Ik ga na het weekend het ziekenhuis bellen maar ik denk dat ik pas 7 weken na de miskraam mijn eerste echo krijg.
Gefeliciteerd met de zwangerschap!😁 Ik ben ook direct na een miskraam zwanger geworden.. geen menstruatie ertussen. En vandaag ga ik het 3e trimester in! Het kan dus zeker goed gaan😊 Overigens heb ik met 6+3 een echo gehad ivm de miskraam. Eerder had geen zin omdat er dan niks te zien was zei de vk. Maar je kan natuurlijk altijd overleggen met je gyn.
Spannende periode en ook moeilijk! Ik herken je verhaal. Ik ben ook meteen in de ronde na mijn miskraam weer zwanger geworden. Voelde heel onwerkelijk en onzeker, maar zoals je ziet in mijn onderschrift; Inmiddels bijna 26 weken verder en in verwachting van een tweeling. Succes meid, hopelijk kan je er van genieten!
Ik hoop gewoon dat deze blijft zitten. Ik heb op dit moment weinig vertrouwen in mijn lichaam. Maar uitkijken naar de eerste echo
Yep heb een vroege gehad omdat ze bang waren dat het nog hcg was van de vorige. Ik heb dit bij het ziekenhuis laten doen gezien ik toch onder begeleiding moest bij een gyneacoloog ivm met medische indicatie. Als je twijfelt kun je ook altijd een bloedonderzoek aanvragen bij je huisarts
Ik krijg eerste echo ook in het ziekenhuis. Ik sta daar ook onder behandeling. Alleen steeds als we willen beginnen met de behandeling ben ik ineens zwanger. Ik wacht nog even het weekend af hopelijk word test dan duidelijker. Maandag ziekenhuis bellen.Kijken wat ze daar zeggen