Orgasme voor man sluit baarmoedermond af.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Niennientje, 19 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik ben nog nooit in mijn hele leven klaar gekomen na mijn vriend (altijd ervoor) en toch echt 2 keer zwanger geraakt ondanks dat ik voor hem klaar kwam. Je kan dus prima zonder klaar te komen, of met klaarkomen voor de ejaculatie zwanger worden. Lijkt me ook niet leuk seks hebben, als je na de seks nog ''verplicht'' moet klaarkomen. Zou voor mij sowieso al de lol er vanaf halen.

2. Lavender123

Lavender123 Actief lid

25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Ik ben ook zwanger geworden terwijl ik daarvoor was klaar gekomen. Mijn vriend laat mij ook altijd eerst komen.. dus bij mij geldt dit ook niet...

3. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Wat interessant dit!
    Ik kom de ene keer na en de andere keer voor mijn man is klaargekomen.. Net hoe het loopt. Maar het is bij mij ook echt zo dat als ik ná hem kom, er dan eigenlijk nauwelijks sperma uit komt.. Pas een paar dagen later. Terwijl als ik eerst kom, ik er meteen een handdoek bij moet houden.

Het klinkt natuurlijk allemaal wel heel logisch eerlijk gezegd.. Dat de samentrekkingen tijdens het klaarkomen van de vrouw er voor zorgen dat het sperma naar binnen geduwd word.

Ohja en misschien even dit grappige feitje nog.. Mijn biologie lerares vertelde mij dat NIETS aan/in het menselijk lichaam géén functie heeft (gehad).. Dus ook het vrouwelijk orgasme heeft dat lijkt mij dan :)

4. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ja, hier staat dat als de vrouw klaarkomt voor de man, dat de hoeveelheid sperma die dan wordt vastgehouden, laag is. En dat dit evenveel is, als dat het zou zijn als ze niet klaar zou zijn gekomen. Oftewel; voor de man klaarkomen of niet klaarkomen zorgt voor lage sperma retentie (wat normaal is, aangezien er 3 opties zijn - ervoor/erna/niet-). Na de man klaarkomen zorgt voor extra sperma retentie. Er staat niet dat voor je man klaarkomen de baarmoedermond afsluit en dat het zorgt voor minder sperma retentie dan als je niet klaarkomt. Enkel het na de man klaarkomen is positief, ervoor of niet klaarkomen is daarom nog niet negatief. Het zorgt alleen voor lage (dus normale) sperma retentie.

Deel Deze Pagina