Zucht.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fien01, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien01

Fien01 Lid

15 mei 2017
    97
    29
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Ik moet even van me afschrijven, omdat ik de onzekerheid zo zat ben... misschien helpt dit een beetje.

April ben ik gestopt met de pil. Daarna 1x echt ongesteld geworden. Als ik daarna een normale cyclus zou hebben, zou ik 3 weken overtijd zijn nu.
    Stel dat mijn cyclus langer is, ben ik waarschijnlijk ook al iets overtijd.

Wij zijn momenteel op vakantie en ik kan dus niet testen. Ik heb gekke krampjes in mn onderbuik, onder mn navel. Verder valt mn haar als een gek uit, ben ik de hele dag een soort weëig misselijk (niet spugen misselijk, maar wel een rare onrustige buik)
    Heb ik hoofdpijn, ben alleen maar moe... en ik kan nog wel even doorgaan.

Wat ik het vervelendst vind, is dat het mn vakantie beïnvloed. Als ik zwanger zou zijn en weet dat ik zwanger ben, is dat niet erg, want dan weet ik hoe het komt. Maar ik zou nu wel balen als ik dingen niet doe omdat ik niet lekker ben, maar niet zwanger blijk te zijn...

Ik word echt gek van onzekerheid!
    Moest even van me afschrijven ;)
    Hoop dat jullie iets zinnigs kunnen zeggen... waarschijnlijk niet.. want ik moet gewoon afwachten..
    Meh. Wachten is stom.

2. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Als je zo erg het vermoeden hebt zou ik gewoon op vakantie een test halen! Er is vast wel een apotheek in de buurt die ze verkoopt.

3. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Kun je daar op je vakantieadres niet een test kopen? Dan heb je (meer) zekerheid. Zou mooi zijn als deze positief is :thumup:

4. Fien01

Fien01 Lid

15 mei 2017
    97
    29
    18
    Vrouw
    Ik vergeet nog mn zere borsten te vermelden!
    Het voelt ook echt anders dan wanneer ik ongesteld werd vorige keer..
    En heb ook witte afscheiding. Vind t spannend!

5. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik weet niet waar je op vakantie bent maar daar hebben ze toch ook gewoon testen? ;)
    Ik zou er gewoon een halen, zeker als het je vakantie beïnvloed. Je kunt jezelf ook 'gek' maken met symptomen, dus misschien als hij negatief is dat de symptomen ook een beetje weg gaan? Dan heb je in ieder geval wel zekerheid.

Je cyclus kan zo kort na het stoppen met de pil echt nog wel even in de war zijn, dus als je niet weet wanneer je ei is geweest hoef je echt nog niet per se overtijd te zijn. Al hoop ik het natuurlijk wel voor je! :thumup:

6. Fien01

Fien01 Lid

15 mei 2017
    97
    29
    18
    Vrouw
    We zitten momenteel in the middle of nowhere met de camper. Helaas geen winkels hier :(

7. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hoe moeilijk ook, probeer het even van je af te zetten.
    Als je zwanger bent dan is het zo, ben je niet zwanger dan is het niet zo, je kunt er nu niet zoveel meer aan doen. En dan zodra je weer in de bewoonde wereld bent meteen een test halen :thumup:

Fien01 vindt dit leuk.
  8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Al je kwaaltjes zeggen helaas niks.
    Kan een zwangerschap zijn, of niks.
    Ik zou echt een winkel opzoeken, hoe lastig ook.

9. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik zou of een test halen, of afwachten. Je bent nog maar vrij recent gestopt met de pil en dat kan ook de nodige klachten geven. Geef je lichaam de tijd om hieraan te wennen. Symptomen zeggen helaas niet zoveel.

Tuurlijk is wachten stom, maar dat is helaas wat er een beetje bijhoort in 'zwanger worden land.' Het bestaat vooral uit wachten en heel veel geduld hebben. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, maar het kan ook nog een flinke tijd duren (daar kunnen veel dames hier over meepraten) dus probeer er nu nog niet te zwaar aan te tillen. Anders wordt het straks, mocht het echt lang gaan duren (wat ik niet hoop voor je), helemáál een ellende ;).

Succes!

nizzie86 vindt dit leuk.
  10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een waarheid als een koe. Aan symptomen kun je geen zwangerschap aflezen.Sterker nog, de meeste vrouwen voelen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, juist niks bijzonders, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden en zagen wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had.

Daar komt bij dat je pas kortgeleden met de pil gestopt bent. Na pilstop kan je cyclus eerst nog ontregeld zijn. Je kunt eerst netjes na 28 dagen ongesteld worden waarna je cyclus alsnog op hol slaat. Helaas.

Het enige wat jou duidelijkheid zal kunnen verschaffen is een zwangerschapstest. Dus als je in de buurt komt van een apotheek of drogist, even een test kopen en doen.

Succes!

11. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Klinkt eerder als ontpillen. Verder ben ik het eens met de rest: als je het écht zo graag wilt weten moet je even een apotheek opsporen. Succes!

Pancakes vindt dit leuk.
  12. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik sluit me aan bij de rest. Symptomen zeggen niks. Ik voelde vrijwel nooit iets, en toen ik zwanger was (je voelt t al aankomen), voelde ik ook niks. Je symptomen kunnen ook bij een naderende menstruatie horen, bij het ontpillen en ja ook bij een zwangerschap. Ik zou zeggen doe een test of zet het even van je af. Succes en veel plezier op vakantie.

13. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ik wist al voor m'n test zeker dat ik zwanger was (en was pas 3,5 week toen), leek echt in niks op wat ik voor een ongesteldheid heb, dus het kan alle kanten op. Symptomen hoeven niks te zeggen maar kan wel.
    Ik hoop voor je dat je snel een test kan vinden en dat het toch raak is (maar dat je iig een einde aan je onzekerheid hebt)

Deel Deze Pagina