Orgasme wekt bevalling op?

Discussie in 'De bevalling' gestart door 4juli2011, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4juli2011

4juli2011 Lid

8 jun 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens begrepen dat als alles er klaar voor is en nog een zetje nodig heeft dat een orgasme kan helpen. Ik weet dat het sperma de baarmoedermond verweekt. Maar zin in sex met mijn man dat heb ik al een tijd niet meer. Hoe zit het als hij er dan voor zorgt dat het enkel een orgasme is? Bijvoorbeeld door enkel zijn vingers en tong te gebruiken. Helpt dat dan ook dat laatste zetje te geven of heeft dat totaal geen nut?

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij helpt een orgasme niet hoor, alleen dat stofje wat in sperma zit kan eventueel iets betekenen, net als ze zeggen dat tonic drinken, ananas eten de bevalling opwekt.

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Bij het laatste zetje kan de combinatie van sperma en een orgasme de boel op gang brengen, maar alleen als alles er klaar voor is.

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad, alleen als je er toch al klaar voor bent.
    Van sperma heb je flink veel nodig voor t werkzame stofje voldoende aanwezig is. Feestje bouwen dus!
    Een orgasme veroorzaakt samentrekken van de bm wat kan leiden tot weeen. Plus je maakt oxytocine aan.

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik weet wel dat ik altijd vreselijke harde buiken kreeg van een orgasme... hihi!

(uiteindelijk heeft het bij mij niet geholpen... bevalling zette pas door na 40 uur pijnlijke voorweeën!)

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je hebt sperma nodig voor de verweking van je baarmoedermond (zelfde stof zit ook in gel die je krijgt als je ingeleid wordt), als je baarmoedermond verweekt is kan de oxytocine die vrijkomt bij een orgasme voor weeen zorgen. Maar 't gebeurt alleen maar als je kind er klaar voor is.

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier heeft gewoon vrijen met mijn man geholpen. Geen orgasme gehad... Op 39+6 om half 10 's morgens seks gehad en om half 11 begonnen de voorweeën, die doorzetten naar echte weeën. Om 00.02u op 40w bevallen :D!

Had van te voren al wel ontsluiting enz. weet niet of dit eraan heeft meegeholpen :).

8. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Orgasme kan helpen hoor! Gaat je baarmoeder van samentrekken en dan kan het overgaan in het echte werk, veel plezier!

9. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    idd!!

heb vandaag ook gelezen dat een orgasme kan helpen. je baarmoeder trekt dan samen

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier is onze jongste geboren met 36,2 weken na een gezellig half uurtje smorgens. met alles erop en eraan hihi. had er niet eens bij stil gestaan en dacht zijn voorweeen ff douchen en trekt wel weg. niks was minder waar meneertje kwam diezelfde middag nog uiteindelijk wel via een kz maar de bavalling is volledig ingang gezet tot 10 cm ontsluiting aan toe alleen was het eigenwijsje gaan draaien en dat ging niet passen. de vk zei idd ook het stofje uit sperma kan je net een zetje geven als je lichaam er al klaar voor is.
    dus misschien toch ff zin maken :)

11. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Hier 's avonds een ananas gegeten en dezelfde begon het. Misschien ook het proberen waard!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alle middeltjes helpen als je er al klaar voor bent.. het scheelt misschien een paar uur - een dag.

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier bij de eerste een gezellige avond gehad na een drukke dag. Zo blij dat ik eindelijk in slaap kon vallen, begonnen de weeen. Mijn man zweert dat het door zijn goede kunstjes kwam ;)

Deel Deze Pagina