Vreemd? Gestript en pas 20 uur later bloedverlies

Discussion in 'De bevalling' started by lilian79, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilian79

lilian79 Bekend lid

Feb 28, 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey allemaal,
    Vraagje, dit is mijn derde zwangerschap dus je zou denken dit weet je wel;) niet dus. Gisteren ben ik rond 12 uur inde middag gestript ( ivm pijnklachten en ik dus amper slaap en ze erbij kon ). Gisteren inde middag en avond wat gekramd, steekjes etc maar ik zat echt te wachten op " the big bang" net als bij mijn dochters het geval was ( bij hen ben ik ook gestript en volgende dag bevallen) maar het is eigenlijk heel rustig ( onprettig maar niet onhoudbaar of regelmatig) gebleven. Vannacht paar keer echt wel wat kramp en pijn maar ebte weer weg...ga ik net naar het toilet dus pak m beet 22 uur na het strippen, vind ik van alles in m'n onderbroek, ( sorry voor vies praatje) bruin bloed, rood bloed en slijm klonten ( getverderrie) . Iemand daar ervaring mee? Dat er zo laat na het stippen iets gebeurt? Bij m'n dochters had ik binnen 10 uur " resultaat " namelijk dus ik had er niets meer van verwacht.
    Nog steeds wat krampjes en steken maar ik kan gewoon de was nog opvouwen dus echt geen serieus werk lijkt me....sorry voor m'n lange verhaal!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Nee geen ervaring. Hier na het strippen ook binnen 24 uur bevallen.
    Hoop voor je dat het toch doorzet! Succes als het zover is!

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Het kan natuurlijk zo zijn dat het strippen niets of weinig heeft gedaan en dat je nu spontaan wat verliest. Dit houdt niet perse met het strippen te maken hebben

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben drie keer gestript en heb 3 keer geen bloedverlies gehad.

Overigens ook niet bevallen daar door hahaha

5. 2debaby

2debaby Actief lid

Feb 25, 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat na een paar keer strippen ook gehad, maar begon wel al wat sneller. Bij mij was het echter vooral heel veel vies en stinkend slijm en oud bloed.
    De bevalling is er nooit mee begonnen (uiteindelijk hebben ze me toen ingeleid).
    Ik ben er eigenlijk altijd van uit gegaan dat dat m'n slijmprop was.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit dus, was het eerste wat ik dacht. strippen heeft niet altijd effect he.

Share This Page