Orgasmic birth: onzin of niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door sannekirre, 1 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Haha, dat heb ik ook nooit gesnapt.
    Kan me ook niks voorstellen bij een orgasme tijdens het bevallen. Lijkt mij helemaal niks en ik moet er ook echt niet aan denken met de verloskundige erbij.
    Ik denk ook niet dat het me zou lukken. Ik kon al lastig plassen tijdens het bevallen.

Ik was inderdaad bij de eerste zo ontspannen dat ik tussen de weeën door bijna in slaap viel. Maar de druk van het hoofdje deed gewoon verschrikkelijk veel zeer, dus zeker geen genot.

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    De zus van een vriendin van mij vertelde wel dat het bij haar voelde alsof ze een orgasme kreeg toen het hoofdje eruit kwam. Nou dat kon ik er echt niet van maken, mijn clitoris is inwendig gescheurd dus ik denk niet dat je veel verder van een orgasme af kan staan haha. Ik was overigens ook wel helemaal in trance en tussen de weeen door heel relaxed. Maar nee, genot echt niet.

nizzie86 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Kan me er ook niets bij voorstellen hoor ‘genot’ :eek:

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik vind dit fascinerend! Op mijn eerste menstruatiedag zorg ik ook altijd voor meerdere orgasmes verspreid over de hele dag, dat verzacht de pijn/krampen enórm. Heb dan geen verdere pijnstilling nodig. Hopelijk kan ik het ooit eens uitproberen tijdens een bevalling! :D

5. poekien

poekien Niet meer actief

Seriously? Ook op je werk? :roflmao:

6. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Bij hevige pijn lukt het zeker wel om een hoogtepunt te krijgen. Ik ben daar het levende bewijs van :) Het enige nadeel is dat het effect maar kortstondig is en je dus een hele tijd bezig bent. Maar op die manier heb ik wel de afstand tot het ziekenhuis kunnen overleven (de pijn was ondragelijk, nog erger dan een bevalling).

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben zzp'er ;).

8. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.770
    2.185
    113
    Mijn bevalling duurde 42 uur! Hoeveel orgasmes moet ik dan klaar spelen om de pijn te stillen?:roflmao:
    En nee, ik had het halve ziekenhuispersoneel op mn kamer, ik voelde niet echt de behoefte om even erotisch te gaan zitten doen

kimberley1980 vindt dit leuk.
  9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Dat laatste ja! De laatste paar weken sloeg ik mijn 'beurt' al over, omdat klaarkomen echt pijn deed. Moet er niet aan denken om dat tijdens een bevalling te doen, haha, ik zie me al liggen.

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Idd... Bij mijn zwangerschappen deed het dan niet pijn maar het voelde wel erg vervelend in mijn buik na een orgasme. Voor mij zou het dus absoluut niet helpen denk ik. Al zie ik het mezelf ook echt niet doen waar andere mensen bij zijn

11. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Mij lijkt het ook niks hoor dames, maar er zijn dus ook anderen die het blijkbaar wel proberen...

Deel Deze Pagina