Hier hadden vrienden een soort computer bij de ingang staan waar je een videoboodschap op kon inspreken. Je kan wel raden natuurlijk hoe later op de avond hoe leuker de filmpjes werden.
Wij hebben een hele grote canvas laten maken van de voorkant van onze trouwkaart en daar heeft iedereen bij binnenkomst iets bijgeschreven en die hangt nu boven ons bed
Vorige week op het huwelijk van mijn neef lag een kalender van Liefde is... waar iedereen zijn naam bij hun verjaardag in moesten zetten, ik vond het een erg leuk idee!
Wat ik een tijd terug zag vond ik erg stoer!! 2 grote steigerhouten hockers/tafeltjes voor in de tuin. Daar konden gasten met leuke kleuren stiften op schrijven! Ik vond dat zo leuk! Vernislaag en klaar! Super leuk en gezellig in de tuin!
Dvdgastenboek - Het videogastenboek voor elk feest! dit had mijn vriendin bij de ingang van de feestzaal! Vond het zelf ook een erg leuk idee. Succes met het voorbereiden!
Ik lees even mee, want zijn ook nog op zoek naar een leuk idee! Wij zaten zelf te denken aan een toiletbril of een spiegel, maar zijn er nog niet helemaal uit..
Mijn schoonzus gaat 17 december trouwen en zij zetten een filmcamera op statief in een hoek van de feestzaal. Ook de ceremoniemeester zit er bij. Je kan hier jezelf alleen of met zn 2-en of in een groepje laten filmen en op deze manier het bruidspaar een leven vol geluk wensen op je eigen manier!
Broertje en schoonzus zijn vorige maand getrouwd en hadden dit ook, is echt ontzettend leuk om terug te kijken. Geweldige filmpjes en ze worden steeds leuker, naarmate de avond vordert
wij hadden zo een videozuil. Vet grappig om terug te zien. Overdag hele nette felicitaties. S avonds allemaal dronken mensen
bij ond hadden ze papiertjes in verschillende vormen geknipt. flesje voor de baby, bot van de hond, hartje, bloem, huis enz. en daar mocht iedereen hetgenen op schrijven wat ze wilden. dit hebben ze ingelijst in een giga lijst was echt heeeeel mooi
Wij hebben ook een houten picknicktafel gekregen (had onze ceremoniemeester geregeld). Op het blad kon iedereen bij binnenkomst wat schrijven en daarna inderdaad een laagje vernis. Helaas wordt de tekst toch wel minder zichtbaar door de zon en regen.. maar het idee was wel superleuk!
leuke ideeƩn allemaal wij hadden een trouwfoto en hadden die overdag laten uitvergroten op een speciale plaat daar heeft iedereen een stukje opgezet en later is er een puzzel van gemaakt erg mooi en leuk om op te hangen en te lezen. succes met je keuze kuzz
idd een grote lijst waarin mensen van alles kunnen schrijven, tekenen of wat dan ook... en wat ook leuk is om wegwerpcameraatjes neer te zetten op de tafels zodat iedereen een foto kan maken.. ook die fotos kan je dan in een lijst hangen..
Dit stond laatst in een ander topic, vind ik zelf heel cool : SALE Canvas Wedding Tree 18x24 without ink pads by lovliday Tempo Wedding Thumbprint Tree for up to 175 by SayAnythingDesign Medium Wedding Guest Book Tree for 75150 by SayAnythingDesign Wedding Tree Print To Be Personalized By by SarusPortraitDesign