Bij ons hadden de ceremoniemeesters een houten bankje speciaal laten maken. Ook met een mooi plaatje erop met onze namen en trouwdatum erop. Op het bankje kon iedereen zijn of haar wens opschrijven. Vervolgens is ook iedereen op het bankje op de foto gegaan en daar hebben we dan weer een mooi album van gekregen. Echt superleuk. Hieronder een foto van onszelf op het bankje
Ik ben voor een vriendin een bruiloft aan het mee organiseren. Ik wilde ook iets "anders" doen. Zat eerst te denken aan iets van een lijst of spiegel, maar er komen nogal veel mensen dus we moesten een iets groter oppervlak hebben. We hebben nu gekozen voor een dekbedovertrek, hier kan iedereen bij iedereen bij binnenkomst zijn naam (of iets anders leuks) met texielstiften opzetten...
Wij hadden een `wenskistje`volgens het nautische thema waar inze bruiloft in was. Onze CM had in de begeleidende brief bij de uitnodiging (met routebeschrijving enz) vast gevraagd of mensen over een wens voor ons na wilde denken. Op de feestavond lagen er kaartjes (zelf gemaakt met een foto) waar iedereen zijn/haar wens op kon schrijven en in het wenskistje kon doen. De mensen die er helaas niet bij konden zijn hebben via e-mail of post hun wens doorgegeven aan onze CM en die heeft ze opgeschreven en in het kistje gedaan. Er zitten heel veel verschillenden "wensen" tussen...de wensen aan het begin van de avond zijn vooral felicitatie wensen, die van later op de avond over onze openingsdans, het feest en hoe geweldig iedereen het wel niet naar zijn zin heeft/had Super leuke/lieve/ontroerende/grappige kaartjes zitten er tussen! Het was de bedoeling om ze allemaal in te gaan plakken maar ze zitten (1,5 jaar later) nog steeds in het "wenskistje". Ik pak hem er nog regelmatig even bij om ze allemaal nog eens na te lezen...echt super leuk!
Wij hadden een canvasdoek, die in de kleur van onze trouwkaart was geverfd. Ook was de tekening erop gezet van onze trouwkaart. Daar kon iedereen wat opschrijven. Is erg leuk geworden
Wij hadden zo'n 100 gasten op onze bruiloft. We hebben een gastenboekspiegel en die hangt erg mooi in de hal (lopen er elke dag paar keer langs). Het wordt er dan ingegraveerd met ook een foto van het bruidspaar (ingegraveerd). Ben er nog steeds blij mee, maar dat mag ook wel voor dat geld! Gastenboek Huwelijk
Dit had een vriendin van mij ook op haar bruiloft. Geloof dat ik (samen met een andere vriendin) wel 5x bij dat ding zijn gaan staan
wij hadden een dekbed overtrek neer gelegt waar mensen hun handtekening en wensen voor ons op konden zetten met watervaste textiel stiften. elke keer als ik deze nu op mijn bed leg denk ik er nog aan terug en lees ik de berichtjes nog eens door, zo blijft het leuk vind ik.
Ik zie het idee van een canvasdoek er al tussenstaan. Hadden wij ook, maar dan net iets anders: allemaal kleinere canvas doeken (50 bij 50 cm, gewoon gehaald bij de Xenos) die ik in allemaal verschillende kleuren heb geverfd. Daar konden mensen met zwarte stift iets opschrijven. Simpel en vooral ook niet te duur En nu hangen ze (in de volgorde van de kleuren van de regenboog) langs de trap omhoog. Ik vind het nog steeds erg leuk om langs te lopen en geeft meteen wat kleur aan het trapgat (we hadden er trouwens op de bruiloft een briefje boven hangen: 'Laat een berichtje achter op ons GastenDoek!')
missymaaike wij zijn nu 4 jaar getrouwd en het is nog steeds goed te lezen. natuurlijk vervaagt het een beetje in de was maar ja ik was deze dan ook niet elke week. ik heb een paar overtrekken dus kan ik deze wisselen. en ligt hij niet elke dag op het bed.
Dit vind ik een erg leuk idee. Wij gaan 9 december trouwen en ik zocht nog iets origineels . Ga het hier thuis eens in de groep gooien
Wij hebben bij de bruiloft van mijn zusje van alle gasten digitale foto's gemaakt en ze allemaal een boodschap laten schrijven en dit dan door middel van nummertjes aan elkaar gelinkt. Een beetje (veel) knippen en plakken op de computer. Laden in een digitale fotolijst en zo heb je dan een heel leuk gastenboek.
Mijn man kan heel goed schilderen en heeft onze trouwkaart op een groot canvas doek geschilderd, wel in zijn eigen stijl en in een andere kleur, maar kwam wel heel erg overheen. Mensen herkenden het er wel in. Hier heeft iedereen in het midden wat licht was gelaten iets in geschreven en dat hangt nu in onze gang. En iedereen die het ziet, gaat het toch altijd nog even lezen.