Ik zag vorige week iemand in onze wijk fietsen met de maxi cosi op de stang van de fiets, zo net onder het stuur. Ik had dat echt nog nooit gezien! Ik heb me helemaal suf gegoogled maar ik kan het ook nergens vinden! Is er iemand die dit kent? Het zag er zo handig uit namelijk. Mijn zoontje zit al achter op de fiets, de de Steco baby mee kan ik straks niet gebruiken.
ik ken het niet, maar lijkt mij erg wijdbeens hihi. lijkt mij veel groter en breder dan een gewoon voorop stoeltje. Maar het klinkt wel handig!
Volgens mij heet dat traveljack. Ik kan de site alleen niet openen om te controleren (flash nodig, heb ik niet op de ipad)
nee, niet de travel jack, die zit op je stuur... dit ding zat onder je stuur en die mevrouw zat ook behoorlijk wijdbeens op de fiets ja. Maar de travel jack zou ook kunnen, maar ik vind het er wel eng uitzien toch... Misschien moet ik me toch maar neerleggen bij een bakfiets.
Google even op "Babymee". Ik ken iemand die dit heeft om MC op fiets te zetten & ze is er heel tevreden mee. Ik zie wel dat dit voor op het fietsrekje is of voor op stuur...