Orgineel kado

Discussie in 'De lounge' gestart door Joon1408, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hallo iedereen.

Ik sta ophet punt van bevallen nu wil ik als de kleine er is mijn vriend een kado geven. Wat te maken het met de kleine.

Heeft iemand een idee. Het moet iets speciaals zijn. Miss iemand van jullie..

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb toen ik 36 weken zwanger was een mooie armband voor mijn man gekocht en daar de naam van onze zoon in laten graveren.
    Ook heb ik er een kaartje bij gedaan met een tekst als 'lieve papa, bedankt voor het klaarmaken van mijn kamertje! Ik kan niet wachten om er in te kunnen slapen! Je ziet me snel!'
    Zoiets :) ..
    En dit heb ik toen allemaal in het ledikantje gezet waar mijn man hem zelf heeft gevonden..

Misschien een idee?

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Een horloge met naam van jullie kindje erin ? Dat heb ik gegeven na de kraamweek ( nouja 3 weken na de bevalling want toen ging man weer werken )
    Met een kaartje van mezelf erbij met een bedank tekstje
    omdat wij een lastige tijd hadden aan het einde van de zwangerschap, veel ziekenhuis bezoeken en hij altijd meeging en alles voor me deed :)

4. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Ik had een wijnkoeler gevuld met leuke dingen.
    2 champagne glazen (gevuld met roze muisjes )+ een flesje bubbels, een sigaar, een luier met wasknijpers eraan ;) een sleutelhanger met "de liefste papa" , en een foto van mijn zwangere buik, hierbij een kaartje met een gedichtje namens ons meisje

werd erg gewaardeerd ;)

Deel Deze Pagina