wie weet hoe de H&M dameskleding valt?? ik heb er voor mezelf nog nooit wat gekocht omdat ik het een rotwinkel vind en geen zin heb om uren in de rij te staan voor het pashokje, maar in de webwinkel staan wel leuke dingen! Een LOGG trui met capuchon heb ik op het oog, maar als ik dan in die maattabel kijk... valt een XL echt uit als maat 48/50?? nooit geweten dat een XL gelijk staat aan 48/50... en de lange broeken, hoe vallen die maten?
Hmm ik heb bijna alleen maar kleding van de h&m. Ik heb maat 38/40 en meestal is dat bij de H&M de maat M. Sommige truitjes heb ik weer in S of 36 omdat die ruim vallen. Ik bestel vaak online bij H&M. Heel makkelijk en je kan zo alles ruilen/terugsturen.
Ik vind zelf de maten bij de H&m erg rottig. Het valt altijd anders. Ik moet er wel echt altijd passen. Maar ze zijn wel vrij makkelijk met retourneren geloof ik, dus je kan het altijd proberen niet dan.
bij mij zat het bijna nooit goed, of te krap, of te groot. ik heb er schijnbaar het figuur niet voor, helaas.
Tja, ik vind het vaak een maatje groter vallen. Maar, ik heb 2 broeken gekocht laatst, exact hetzelfde model en dezelfde maat, de 1 zit mij nu iets te strak, en de ander verzuip ik in. Dus tja, het verschilt blijkbaar, verder wel leuke kleding tegen een leuk prijsje.
k heb heel veel van h&m heerlijke kleding! spijkerbroeken vind ik ook erg fijn en kwa maten vind ik het gewoon normaal vallen ik heb 38/40 en heb heel veel M van h&m online bestel ik ook echt heel vaak tip: bij de gratis/ aanbiedingen staan kortingscodes voor h&m
Ik vind dat H&M kleding snel krimpt. Ik heb qua truitjes maat 40 nodig. Maat 42 is de slobberig. Maar maat 40 is dan te kort en de mouwen ook. Broeken vallen wel lekker lang.
Maat M zit bij mij meestal wel goed. Broeken lukt bij mij niet zo goed bij de H&M, het is het meestal net niet.
Ik vind zelf de truitjes qua maat wel kloppen, alleen de broeken zijn hier altijd te groot! Maar ja ik heb altijd moeite met broeken, in elke winkel! (Maat xs wat nog vaak te groot is)
Broeken vallen bij mij altijd goed, maar de truitjes etc. te groot. Zoals ik hierboven lees is dit per persoon heel verschillend, dus waarschijnlijk heb je er weinig aan. Wat ik zelf vaak doe, is vantevoren een kledingstuk al in twee maten bestellen en dan stuur ik de ander later terug. Tot nu toe gaat dat altijd goed. Ik heb ook weleens één maat besteld en dan wilde ik deze ruilen voor een grotere maat en was deze er niet meer Om'dit te voorkomen, bestel ik veel dubbel.