mmmmm..................nou ben ik wel ingelogd maar doet de site niet reageren...volgens mij zijn ze beetje overbelast daaro!
soms is de site wat traag, maar over het algemeen valt dat wel mee. alleen als er net een poll is klaar gezet (daar krijg je dan mailtje voor) dan kan de site wel eens onbereikbaar worden. een van de redenen waarom je net naast het te buzzen product grijpt...
Ik kwam er meteen op. Misschien even klikken op "wachtwoord vergeten"? Wie weet maak je een tikfout ofzo.
Hey.....was ik eerder deze avond dus niet de enige die daar ook zo'n last van had! Had al tweemaal opnieuw een wachtwoord aangevraagd.....* bloos* Meteen weer denken dat 't aan mezelf ligt; hahaha! Maar goed, nu ik dit gelezen heb zal ik 't snel weer eens opnieuw proberen.
Had hetzelfde probleem...gisteren ff contact opgenomen met de site...bleek dat ik de link om mezelf aan te melden (de mail die je krijgt als je je registreert) niet goed had aangeklikt.... Dus neem even contact op met iemand van de site (knop contact), zij regelen het voor je!