dikke doos en flubberbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by acire, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. acire

acire Fanatiek lid

gisterenavond durfde ik voor het eerst sinds tijden in de spiegel te kijken.. nu is het van onder echt superdik.
    ik weet wel dat het op kan zwellen maar echt zo dik?
    daarbij heb ik ook nog dat m'n hele onderbuik in elkaar is gezakt.. het hangt er maar een beetje bij, aan de ene kant ook nog veel meer als aan de andere kant.
    net een dood stuk vlees (sorry)
    ik voel me echt zo rot erover, het ziet er walgelijk uit. :cry:
    had er natuurlijk wel rekening mee gehouden dat t niet mooi zou zijn na het bevallen, maar ik ben nog gewoon zwanger.

is dit wel normaal of moet ik de verloskundige bellen?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mijn schaamstreek is ook dikker dan voor de zwangerschap

3. Writer

Writer Niet meer actief

mijne ook opgezwolle en beetje hangend , paars van kleur niet echt mooie strak meer nee , maar ja ik heb al eerder bevalling meegemaakt dus dacht misschien ligt daar aan , ik vind ook niet zo leuk meer uitzien maar ja wat doe je eraan?

4. acire

acire Fanatiek lid

@meesa
    jouw buik hangt ook?
    vind het nogal raar bij mij, ben nog niet eerder zwanger geweest, wel een slappere huid omdat ik veel was afgevallen.
    ik zie bij iedereen zo'n mooie buik en mijne lijkt rechtstreeks uit een horrorfilm te komen.. ben nu al bang hoe dat er na het bevallen uit gaat zien

5. Writer

Writer Niet meer actief

nee mij buik hangt gelukkig niet , ik heb zo een puntenbuik( jochie he hihi

maar meid maak je niet te veel zorgen ,ik weet zeker dat je na bevalling allemaal anders zal uitziet :D mij schaamlippen waren na bevalling van dochter ook erg uitgezakt maar na paar maanden , ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren ;) komt allemaal weer goed

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb een paar weken terug voor het laatst met een spiegel daar gekeken, omdat er een pijnlijk plekje zat. Zag er niet erg florissant uit, het lijkt wel of mijn schaamstreek 2x zo groot is geworden, het is inderdaad behoorlijk uitgerekt. Ik heb besloten er niet meer naar te kijken, alleen van een afstand als ik mijn bikinilijn probeer bij te werken. Je kan er toch niets aan doen en zolang ik het niet zie, zit ik er al helemaal niet mee.

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Meiden...je doos hoeft niet *leuk* te zijn om te zien joh...

Als ie maar werkt!

8. acire

acire Fanatiek lid

over mn doos maak ik me ook minder zorgen als m'n buik al zit het wel in de weg..

het is de combinatie van mn buik erbij. ziet er echt niet normaal uit, wel makkelijk praten als je t zelf niet hebt.
    ben 22 dus hoef echt geen gat in de lucht te springen met dit resultaat

9. Writer

Writer Niet meer actief

oh mij doos moet zeker normaal uitzien hoor hahaha ,maar me niet super zorgen maar het is anders dan leuk als je bijna eng uitziet toch,het is een stuk van je lichaam zoals ieder andere

10. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Mijn schaamlippen zijn ook 2 keer zo groot en ze hebben ook een paarze kleur. Dat is een teken dat het daar goed doorbloed is.
    En tja, mijn buik is ook ingezakt, zit onder de striae.
    Allemaal gekomen door deze zwangerschap.
    ik zit er persoonlijk niet zo mee, want wist van tevoren dat deze dingen er ook bij kunnen horen.
    Tja, het was leuker geweest als ik geen kwaaltjes, blubberbuik of striae had gehad, maar het is nu eenmaal zo en heb het er wel voor over.
    Je krijgt er iets heel moois voor terug, denk ik maar!

Er is nog nooit 1 mooier geworden na een zwangerschap, het hoort er allemaal bij!
    Het zakt misschien wel wat af na de zwangerschap.
    Sterkte meid!

Liefs Elly

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik denk dat leeftijd helemaal niet uitmaakt, als je 28 bent wil je er ook nog goed uitzien hoor! ;)

En ik heb dan geen striae op mijn buik, maar wel op mijn heupen. En ik zit helemaal onder de bultjes/korstjes van de jeuk en mijn bovenbenen zijn een stuk dikker geworden en ik hou daar veel vocht vast.
    Ik kijk wel heel erg uit naar de bevalling (vooral erna ;)), heb dan wel een flubberbuik straks, maar kan dan eindelijk zien voor wie ik dit allemaal over heb gehad! Nog even doorzetten, straks heb je voorlopig helemaal geen tijd om je over je uiterlijk druk te maken. Eerst je kindje, dan weer aan je lichaam werken. Het komt heus wel goed.

12. Niet meer actief

Wat jij hebt is volgens mij door de zwaarte van je buik. Probeer hem goed te ondersteunen. Na de zwangerschap kan je best zoveel mogelijk doen om je huid te laten herstellen... Je buik niet teveel laten hangen, draag steunende lingerie enzo. Het is echt gewoon door het gewicht van je buik, dat trekt alles naar beneden he. Ik ben ook enorm afgevallen. Jij hebt het geluk, net zoals ik dat je nog jong bent. Veel gaat nog verbeteren nadien, maar geef het tijd.

13. acire

acire Fanatiek lid

ik heb vanavond toch maar even de verloskundige gebeld, ik heb ineens op mn dijen 2 'gezwellen' zitten net zo groot als een hand.
    urine en bloeddruk was gelukkig goed.
    moest haar laten zien en ze zei dat t allemaal vocht was.. ook m'n hangbuik.
    hou echt heel veel vast en begin bij m'n knieen al uit te scheuren.
    erg vervelend maar gelukkig duurt t niet al te lang meer.

Share This Page