ik heb weer eens opgeruimd! ik heb in de aanbieding...meidenkleding in maat 86 en een beetje 92. er zitten veel nieuwe dingen bij...de omschrijving staat links. ik heb ook wat speelgoed in de aanbieding...dit is allemaal zgan! er staan ook schoenen en slofjes tussen. alle slofjes zijn nieuw...oa oxxy en dora! de schoenen die e tussen staa zijn slechts 2x gedragen...lelli kelly! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
update...de slofjes van oxxy en het setje ukkie zijn verkocht. alles waar een foto van is is nog beschikbaar
ik heb in de aanbieding een philips magic theater. deze schijnt afbeeldingen op muur of plafon doormiddel van verschillende dia's. hij speelt ook muziek of maakt natuur geluiden. de magic theater is in nieuwstaat!
Beste French, Wederom heb ik je advertenties samengevoegd, zoals ook opgenomen in de regels bij Te Koop Aangeboden. Het is niet de bedoeling dat je voor ieder item een nieuw onderwerp aanmaakt, maar juist deze samenvoegt in één topic. Wil je hiermee rekening houden? Groeten, Josien (moderator)
update... - bakkaboe setje - bakkaboe pyjama - beertje nestle - dvd bonanza zijn verkocht. alles waar een foto van is is nog beschikbaar...wie bied