Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een jongensnaam voor ons 2e zoontje, ons eerste zoontje heet Luc. Wat vinden jullie van Stijn? Luc en Stijn... klinkt wel lekker... Nog andere suggesties? We zijn van de 1-lettergreepnamen en graag niet engels... Liefs, AA
Hoi. Hier nog wat suggesties; Luuk en Bram Luuk en Daan Luuk en Thijs Luuk en Sam Luuk en Sem Luuk en Mark Luuk en Sven Jouw eigen keuze klinkt ook goed bij elkaar. Succes met de rest van je zwangerschap. Genietze!
Luc en Stijn vind ik een leuke combi!!! Hieronder heb ik nog even wat namen op een rij gezet die ik zo gauw kon bedenken. Misschien zit er iets voor je tussen. Luc en Nick Luc en Mike Luc en Siem Luc en Ben Luc en Pim Luc en Bart Luc en Bas Luc en Tom Luc en Tim Luc en Geert Luc en Sil Luc en Lenn Luc en Sepp Luc en Paul Luc en Joost Succes!!!
mijn favoriete namen waren Luc en Max! Misschien vind je dat ook wat Stijn vind ik zelf iets minder en in mijn beleving is het wel een ander soort naam, maar als je het zelf heel mooi vind is het toch goed!
Luc en Stijn: Leuk! Andere suggesties: - Luc en Tijn - Luc en Jens - Luc en Gijs - Luc en Teun - Luc en Nils - Luc en Kars - Luc en Krijn - Luc en Rein - Luc en Sijm - Luc en Coen / Koen - Luc en Ernst - Luc en Job - Luc en Jop - Luc en Jip - Luc en Stef - Luc en Mees - Luc en Ard / Art - Luc en Mart - Luc en Kris Toch een paar twee lettergrepen: - Luc en Thije - Luc en Pepijn
Wat vinden jullie? Mijn neefje van 5 waar we veel mee omgaan heet Sam. Vinden jullie het dan kunnen dat wij onze zoon Sem zouden noemen? We vinden het beide een erg leuke naam namelijk...
Lastig, is dat he.. Ik denk dat je het gewoon moet doen, als jullie dat dé naam vinden. In mijn familie zitten neven die precies dezelfde naam hebben, van beide kanten nog wel. Luc en Sem, leuke combi.
MIjn vriend vindt de naam Stijn niet zo leuk... ikke wel! Sem en Daan vind ik ook erg leuk, alleen nu heet het buurjongetje van 3 weer Daan
Luc en Sem klinkt heel goed samen!!! Sem en Sam lijkt wel veel op elkaar, maar het zijn toch heel andere namen. In het dagelijks leven; school, sportclub, etc. komen ze elkaar niet tegen. Dan zou ik toch echt voor de naam gaan, die jullie beide graag horen.