Gister 20 weken echo gehad en hoewel ik altijd droomde van een meisje ben ik helemaal in de wolken nu ik weet dat we een zoontje krijgen. Hoe is het om een zoontje te hebben??
Heer-lijk! Dat wordt een huishouden vol energie, gekke grapjes en o-zo-oprechte knuffels. Tenminste hier wel... Gefeliciteerd en geniet ervan!
Het is ge-wel-dig! Mijn zoontje is echt mijn knuffelbeer! Ik ben verliefd op hem en hij is verliefd op mij 😍
Wij krijgen er in februari ook een zoontje bij en hebben al een dochtertje Ben ook zo benieuwd hoe het is ! Gefeliciteerd !!
Hartstikke leuk, gefeliciteerd! Wij hebben een dochter en in februari krijgen wij ook een zoontje 💙
Jongentjes zijn vaak heel knuffelig! Knul hier wel, als sinds dat hij klein was. Meneer is inmiddels 6 en knuffelt nog steeds graag. Gefeliciteerd!! Leuk een knul!
leuk! hier een zoontje van 5 maanden en vind hem nu al te gek 😍 ik kijk al uit naar de knuffels van hem
Heel dom antwoord misschien... hoe het is? Gewoon.... Ik vond mezelf geen jongens moeder, toen onze zoon geboren was keek ik naar hem en voelde... het is gewoon mijn kind. Het maakt niet uit of het een jongen of meisje is...
Volgens mij maakt het niet uit of je nu een zoon of dochter krijgt.. beide erg leuk!! Als ik na mn neefjes en nichtje kijk heb ik ook nooit een voorkeur gehad voor een geslacht! Ze zijn alle 3 super lief en zo gek als een deur! hahaha. Mn vriend dacht altijd een voorkeur voor een jongen te hebben, tot ik hem vertelde dat ik vroeger duplo/lego en mn eigen shell garage had.. en mn broertje een Barbie ^^ nu het zo ver is vroeg ik hem laatst.. wat denk je? En wat hoop je? Maakte hem nu (heeeeel cliché) niks uit!
In 1 woord geweldig! Snel genoeg krijgen we er een meid bij... Lijkt me ook super... Jongens zijn over het algemeen wel heeeel knuffelig...
Ik denk dat een zoon of dochter niet uitmaakt, elke kind is een eigen persoontje. Maarre, mij zoontje van 17 maanden kan heerlijk kroelen en zoentjes geven!
Zoooooooo leuk! Heerlijk om hem met zijn papa te zien voetballen en gek doen, en hier inderdaad ook zo'n knuffel!!! Binnenkort krijgen we er nog 1!!