Aaaaw! Zit gewoon mee te brullen! Denk dat je, je keus gemaakt hebt? Geniet ervan! Mijn ouders hadden een disney kalender in elkaar geknutseld met nog een week op de teller. Die hing op de koelkast, en dan elke ochtend mochten we een dagje afknippen.
Dankjulliewel voor de reacties hele leuke ideetjes .. alleen ik wil het graag wel ietsje van tevoren vertellen ! ik dacht zelf namelijk aan een filmpje in elkaar zetten .. eerst wat leuke fotos van de kids zelf .. en dan ineens een paar fotos en/of filmpje van disneyland en dan een filmpje van mijn vriend en mij erachteraan met HOERAAA WE GAAN NAAR DISNEYLAND !!!! .. dat branden op een dvdtje en afspelen hahaha. vinden jullie daarvan?
Gefeliciteerd! Super leuk! Je idee ook van de dvd.. zet je niks op fb oid? Anders verpesten andere misschien je verrassing
Haha wat super leuk dit! En dat filmpje! Zo schattig dat er bij mij ook n druppel langs mn wang gleed.. Super leuk idee van n dvdtje te maken, zo kunnen ze zich er nog even op verheugen!! Alavst veel plezier!