Naarrrrr een paar leuke pumps! Ik zie overal alleen maar stomme kleuren of veel te duur of veel te hoog! En ik zoek leuke pumps voor onder mijn jumpsuit want die ligt nu stof te happen en dat vind ik zonde Dus welke schoenenfreak kan me helpen
Je bedoelt welke helderziende schoenenfreak wil me helpen? Misschien handig om een foto van je jumpsuit bij te voegen of in ieder geval te vermelden welke kleuren je wel/niet mooi vindt?
http://static.glamour.nl/thumbnails/genjPhotoPicture/detail/59/41/01/jumpsuit-3-14159.jpg Dat is e jumpsuite En wat ik niet leuk vind is: Donkerblauw felblauw roze geel groen bloemen print/dierenprint goud of zilver
Deze van Zara vind ik erg mooi Denk trouwens dat de meeste (hoge!) pumps hier wel mooi onder staan hoor
Haha dat heb ik ook, hou wel van hoog maar de hak moet wel breed zijn. Ik zou er zelf een zwarte pump onder doen en dan op fleuren met accessoires of juist een opvallende pump.
Ik heb ook zo'n jumpsuit. Het mooiste vind ik huidskleurige (nude) hakken eronder. Heb zelf hakken van Steve madden in die kleur.
Hier een greep uit niet zo hoog en/of bredere hak. Sorry, kon links niet plakken, allemaal van Zalando.
Owhh die met dat elastiek zijn ook leuk zeg!!! Pfff ik ben echt een drama ik vind te veel te leuk en wil ze allemaal hebben