Wie doet hier aan Pinterest en wil zijn wereld idee hier kwijt? Voor diegene die het niet kennen ; www.pinterest.com Pas op: verslavend Zelf heb ik een bord met mijn favoriete muziek erop... heb ik mijn mooiste nummers altijd bij de hand!
Ik zit er ook, vooral voor de diy ideeën, je blijft er leuke dingen van af halen inderdaad errrug verslavend
Was laatst nog een heel topic over! Ik ben ook al een hele tijd verslaafd haha. En maar verzamelen. Maar moet maar eens even terug kijken en de diy en tips bijvoorbeeld een keer gaan uitvoeren whehe.
Ik zit ook op Pinterest,ben vooral gek op foto's van eten maar mijn Lindy Hop board doet het ook altijd goed.
Zit er nog maar net op en moet het allemaal nog uitvogelen. Op zich wel geinig dat je al je inspiratie, hobbys etc bij elkaar kunt zetten.
Zit er sinds gisteren op maar snap er nog niet heeel veel van hihi hier voornamelijk fitness dingen erop..
Snap er ook geen biet van haha Maar vind het idee van een digitaal prikbord wel heel leuk! Toch maar eens in verdiepen...
Ik ben ook verslaafd!! Zonder auto en met 2 kids ist best moeilijk om knutselzooi te halen maar ik knutsel wel vaak van dingen die is daar vanaf haal
Hier nog een Pinterest addict! Pin van alles en nog wat, maar meestal eten, mode, interieur en dingen voor dochter.
Ja hier ook verslaafd Heb er al veel leuke DIY dingen vanaf gehaald en uitgevoerd Mode en beauty zijn ook favoriet, ben zelf niet zo in kleding combi's maar haal leuke dingen van pinterest af.
Pinterest... nooit van gehoord... haha... http://pinterest.com/rosa_overbosch/boards/ Hmm beetje verslaafd dus. Ik pin echt van alles en nog wat.
Heb het niet. Lijkt me wel erg leuk. Wat is precies het verschil tussen pinterest en welke.nl? Alleen de taal? Welke is leuker?