Hallo dames. Ik heb even een vraagje: Ik heb of zondag of maandag mijn ei gehad en werd vanmorgen wakker met onwijze krampen in mijn buik/baarmoeder. Dit hield ongeveer een half uur tot een uur aan en werd toen minder ( niet weg). Ik kon wel huilen van de pijn en het gevoel, kreeg t er gewoon koud van. Nu heb ik 16 dec jl. een laparoscopie ondergaan maar hier eigenlijk vanaf mijn menstruatie geen last meer van gehad ( 2 wkn geleden). Ik vraag mij nu af of die kramp van de laparoscopie kan komen of toch iets goeds zou kunnen betekenen.... Ik heb dit gevoel nog nooit eerder gehad het afgelopen jaar. wij zijn nu al ruim een jaar bezig met zwanger worden maar het is tot op heden nog niet gelukt. De reden bleek, en daar kwamen ze achter tijdens de laparoscopie, dat mijn eileiders verstopt waren. Deze zijn gelukkig tijdens de laparoscopie succesvol "geopend"zonder extra operatie. Ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven... spannend is het iig wel, Liefs Chelleke
als ik een ei sprong heb dan heb ik precies het gevoel wat jij omschrijft! dus wie weet is het je eerste ei sprong geweest. en hopen dat jullie goed hebben geklust!
@ sunlight. het is een totaal ander gevoel dan mijn ei. ik heb mijn ei namelijk zondag al gehad. ik voel mijn ei iedere maand en in combi met mijn ovulatie test deze maand klopt het dat hij zondag was. Dank je wel igg voor je reactie
ik herken die krampen wel, maar weet zelf ook niet wat het betekent. Ik ben ook al bijna een jaar bezig en tot nu toe weinig klachten. Deze maand oppeens veel krampen (''soort tennisbal in je buik'' of alsof iemand heel hard knijpt''). Echt pijn doet het niet eens, maar meer ongemakkelijk. Ik wacht maar af....Ik ben bang dat jij dat ook moet doen!!