Hai allemaal! Mijn huurbaas gaat werkzaamheden aan mijn dak verrichten, dit gaat ruim een maand duren. Mijn leidinggevende is zo vriendelijk geweest voor die periode één van zijn woningen voor mij beschikbaar te stellen zodat ik in die tijd niet met mijn dochtertje in de kou hoef te zitten. Dit doet hij voor niets! Natuurlijk wil ik hem iets cadeau doen als bedankje maar ik kan echt niks bedenken. Ik weet vrij weinig over zijn hobby's oid. Hebben jullie tips?
Wauw wat ontzettend aardig!! Een fatsoenlijke cadeaubon met een bos bloemen ofzo lijkt mij wel op zijn plaats. Inderdaad van een restaurant of een nachtje weg ofzo.... Of een heel groot pakket voor ontbijt met een bon erbij (broodjes, beleg, flesje prosecco, verse jus)....
Heeft hij een gezin? Of alleenstaand? Er zijn ook bonnen voor een nachtje weg, of een eftelingcadeaubon, maar een dinerbon is ook altijd goed, met bijv een goede fles wijn.
Ik zou hem en zijn gezin mee uit eten nemen, het huis goed schoonmaken en bijvoorbeeld op de keukentafel een fles wijn met kaart achterlaten.
Wat ontzettend lief zeg! Weet niet of hij een gezin heeft, dan zou ik iets leuks kopen qua waardebonnen voor zijn gezin. (Bijvoorbeeld voor een pretpark? Of een bioscoop bon, en misschien een bon om direct wat te eten)
Ik ben nogal fan v Etsy dus ik zou bijv een gepersonaliseerde sleutelhanger v leer ofzo laten maken (zijn naam of het adres of bedankt erop) en bij teruggeven vd sleutel eraan hangen + grote mand met lekkere ontbijtdingen oid bijv