Leuk cadeau voor de kraamverzorgster

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Zara123, 10 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    #1 Zara123, 10 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2016
    Een vraag voor de meiden die als kraamverzorgster werken. Wat is het leukste cadeau/bedankje dat je hebt gehad na een kraamweek?

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Eigenlijk vind ik het kado aan het einde van de kraamweek onzin, krijg tenslotte gewoon betaald.
    MAAR......:p
    Een bloemetje vind ik altijd heel leuk, zo heb ik zelf om de week mooie bloemen in huis.
    Soms gaan de kado's wel ver hoor.
    Heb een keer een stoel gekregen:$

3. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Een stoel??? :$

Ik las inderdaad overal dat het niet gebruikelijk is om te doen maar we zijn zo blij met haar dat we toch en bedankje willen geven. Ik zat zelf te denken aan een pakketje met een bioscoopbon en wat lekkere dingen.

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Inderdaad niet nodig. Maar leuk een bloemetje, lief kaartje....
    Niks groots hoor :)
    We houden van ons werk. En als jij lekker hersteld en met vertrouwen de dagen zonder hulp te gemoed durfd hebben wij het goed gedaan ;)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het is niet nodig maar toch vindt ik het altijd wel leuk.
    Blad cadeau vond ik erg attent en origineel :)

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wat hierboven staat. Vind het altijd super attent als ik wat krijg maar voel mij zeker niet minder als ik niets krijg. Tis mijn werk en krijg daarvoor gewoon betaald.

Als ik moet kiezen vind ik een bloemetje/doucheschuim of een cadeaubon altijd erg leuk. Chocolade is ook altijd welkom ;)

Bij mij is het ook een keer doorgeslagen, kreeg ik een nespresso apparaat :$

7. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Ik heb een bon van de douglas gegeven omdat ze aangaf eigenlijk nooit dure geurtjes etc. voor zichzelf te kopen (nav een gesprek over mijn geurtje die ze lekker vond), en ze vond het echt veel te gek. Misschien had ik de bos bloemen er niet bij moeten doen, haha, maar ze was op dat moment zo'n bijzonder iemand in ons leven en we zijn haar nog steeds heel dankbaar voor de fijne kraamweek.

8. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Super aardig, denk ook inderdaad dat het niet echt noodzakelijk is. Maar een mooie bos bloemen of iets lekkers van Rituals is toch een leuk gebaar. Maak t niet te groot.
    Fijne kraamtijd! :)

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze kraamverzorgster destijds een kadobon van onze lokale ijsboerderij gegeven. Toevallig hadden we het daar over tijdens de kraamweek. Ze zei dat zij en haar gezin het zulk lekker ijs vonden. Ze was er erg blij mee. Het was helemaal geen extreem bedrag, gewoon een kleinigheidje. Ookal word iemand betaald, ze staat wel een hele kraamweek voor je klaar en je deelt zoveel intieme momenten. Een kraamverzorgster is ook een mens die op z'n tijd ook wel waardering verdiend!

10. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Onze kraamverzorgster vond het zo lekker dat wij zoveel vers fruit hadden (ouders met groentezaak hihi). Dus wij hebben haar een grote fruitmand gegeven toen ze weg ging.

11. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Een stoel of een Nespresso apparaat??? haha!

Wij hebben een cadeaubon en een kaartje gegeven en mijn moeder had nog een bos bloemen voor haar gehaald...

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik krijg vaak bloemen of rituals hahaha. Inmiddels een hele voorraad in de kast.
    Krijg ook wel eens een bart smit cadeaukaart om iets leuks voor mn kids te kopen, heel lief.

Deel Deze Pagina