Ik zoek een aansprakelijkheid of inboedel verzekering die ook uitkeert als je eigen kinderen iets van je stuk maken. Maar ik kan dat niet meer vinden? Vroeger was er zo een reclame van op tv dat een meisje de hele muur ondergeschilderd had. Maar werd vergoed. Volgens mij zijn er verschillende aanbieders nu. Maar ik zoek misschien niet goed? Ben me sowieso in mn verzekeringen aan het verdiepen dus tips zijn welkom!
Ik meen dat dat uit de reclame van Interpolis was. maar houd er ook rekening mee dat je premie met dat soort clausules juist vaak hoger wordt
Wij zitten bij Interpolis en eigen schade wordt vergoed. Ze doen niet moeilijk en hebben veel vertrouwen in hun klanten. Geld staat binnen een paar dagen op je rekening en alleen via een steekproef kun je controle krijgen. Heb je 3 schades binnen 1 jaar, dan krijg je een brief om je te waarschuwen.
Mijn dochter had m'n splinternieuwe iPhone gesloopt, Univé vergoedde een halfjaar geleden zonder morren de reparatie van 352. Ik ben nu overgestapt op Centraal Beheer omdat het een paar euro per maand scheelt, maar zij vergoeden zulke dingen ook.