Verzekering voor als je eigen kinderen iets stuk maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Boekenwormpje, 26 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek een aansprakelijkheid of inboedel verzekering die ook uitkeert als je eigen kinderen iets van je stuk maken. Maar ik kan dat niet meer vinden? Vroeger was er zo een reclame van op tv dat een meisje de hele muur ondergeschilderd had. Maar werd vergoed.

Volgens mij zijn er verschillende aanbieders nu. Maar ik zoek misschien niet goed?

Ben me sowieso in mn verzekeringen aan het verdiepen dus tips zijn welkom!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik meen dat dat uit de reclame van Interpolis was.

maar houd er ook rekening mee dat je premie met dat soort clausules juist vaak hoger wordt

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Centraal beheer Achmea met all risk dekking.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wij zitten bij Interpolis en eigen schade wordt vergoed. Ze doen niet moeilijk en hebben veel vertrouwen in hun klanten. Geld staat binnen een paar dagen op je rekening en alleen via een steekproef kun je controle krijgen.

Heb je 3 schades binnen 1 jaar, dan krijg je een brief om je te waarschuwen.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn dochter had m'n splinternieuwe iPhone gesloopt, Univé vergoedde een halfjaar geleden zonder morren de reparatie van €352.

Ik ben nu overgestapt op Centraal Beheer omdat het een paar euro per maand scheelt, maar zij vergoeden zulke dingen ook.

Deel Deze Pagina