Hallo allemaal, Dit is mijn 5 de zwangerschap en mijn 4de kindje bij de laatste zwangerschap had ik vanaf 28 weken bi... Nu ben ik bang dat de geschiedenis zich gaat herhalen alleen dan nu al.. Heb een bekkenband maar deze helpt niet. (Weet hoe ik hem moet gebruiken omdat ik hem ruim een jaar gebruikt heb) *Mijn bekken doen pijn *Mijn onderrug en schouders *Mijn bovenbenen *Opstartproblemen (tijdens lopen terugvallen in tempo door pijn) *Na het lopen als ik ga zitten het gevoel alsof er eerst iets "omhoog geduwd" moet worden *Tintelingen na het lopen in mijn benen *moeilijk opstaan Owja en om het nog erger te maken heb ik gister een deel van de treden van de trap gemist en onderuit gegaan... Ik werk in de schoonmaak, en ben bang dat ik me dus weer ziek moet melden. Heeft iemand enig idee of mijn gevoel klopt? Heb wel een vast contract werk al 6 jaar voor het bedrijf.. Moet ik voor mijn gezinnetje kiezen en me ziek melden? Of over een paar weken niets meer met mijn kinderen kunnen doen en plat liggen... Alvast bedankt voor het meedenken allemaal! Groetjes fruitvliegje
Ik zou een goede bekkenfysio zoeken in je buurt. Die laat je oefeningen doen en laat je zien hoe je een goede houding aanneemt. Succes en als t niet gaat wel ziekmelden en even rust pakken.
Bedankt voor je reactie! Heb woensdag een afspraak bij de bekken peut die ik vorige keer ook had. Toen heeft ze me er af gelopen nu de zelfde oefeningen gedaan ook contact gehad met haar toen ik net zwanger was maar helaas heeft het nog niet mogen helpen
Bedankt voor je reactie! Kan ik dat zelf doen? Een afspraak maken? Of moet ik dat bij mijn leidinggevende aanvragen?
Dat verschilt per bedrijf, daarvoor kun je de bedrijfsarts bellen, die kan je vertellen hoe je langs kunt komen. Je leidinggevende weet uiteraard ook hoe je een afspraak bij de bedrijfsarts kunt maken.
Ik denk dat je zelf al wel weet dat je inderdaad voor jezelf en je gezin moet kiezen. geen trappen lopen, niet stofzuigen ! dat is echt een zware belasting. En ik denk dat je er inderdaad binnen nu en 4-5 weken uitligt qua werken. en dat is prima. beter nu een pas op de plaats als de rest van je leven bekkenpijn! dat is nl heel realistisch he..
Denk dat je daar gelijk in hebt. De verloskundige vond ook al dat ik de rem (even) moest gaan intrappen en sowieso 2 weken rust dan kijken hoe het gaat... Ben benieuwd wat de fysio gaat zeggen.. Bedankt voor jullie reacties, heb nu in ieder geval iets meer rust in mijn hoofd Groetjes fruitvliegje