Mijn moeder is terminaal ziek en nu echt in de laatste fase. Ze woont, vanwege haar Korsakov, in een woonvorm. Deze zorgboerderij bestaat nog niet zo heel lang en mijn moeder wordt de eerste persoon die daar komt te overlijden. Ze vonden het aanvankelijk erg moeilijk en lastig maar het personeel gaat er erg goed mee om. Zijn erg zorgzaam en pakken goed aan. Ik wil ze straks, als mijn moeder overleden is, bedanken voor hun inzet en lieve zorg. Maar hoe?? Ik vind gebak niet zo leuk/origineel. Voor allen een individueel kado is ook geen optie omdat er zoveel mensen werken, en wie dan wel en wie niet. Dus ik ben opzoek naar een leuk en origineel kado om het voltallige personeel te bedanken. Hebben jullie een suggestie?
Ik vind het altijd fijn om een kaart te krijgen met een bedankje erin. Ook hebben we weleens een zak chocolaatjes gehad. Maar als het uit het hart komt kun je het niet fout doen.
Heb ook eens een roos gekregen met een kaartje vond ik ook heel mooi. Kan gewoon een kleine roos zijn uit zo boeket. Verder is een plantje of iets voor in de huiskamer van haar afdeling ook altijd mooi.
Ten eerste, heel veel sterkte. Een kaart met daarin jullie waardering op geschreven is enorm fijn om te krijgen voor de medewerkers. Wij hebben ook weleens een pakket gekregen met een cupcakemaker, cakemix, fondant, uitsteekvormpjes, deegroller etc. En als we dan cakejes gaan bakken met onze clienten, dan komt de gedachten aan deze client en hun familie ook altijd even naar boven en hebben we het vaak even over haar. Ook een for real friends poes hebben we gekregen van familie en die wordt ook met veel liefde gebruikt. Bij ons mogen we officieel geen giften van familie voor de medewerkers aannemen, dus vandaar dat het meestal een cadeautje is voor de woongroep. Maar ik weet niet wat de afspraken zijn op de woonvorm van je moeder.
Ten eerste veel sterkte de komende tijd! ik werk zelf in de thuiszorg en ik vind alles mooi om te krijgen als bedankje! Een kaart met een mooie tekst is al genoeg Gaat er niet om wat je geeft maar of het gemeend is en niet omdat het moet.
Ten eerste heel veel sterkte! Misschien is het idd leuk om wat te geven voor op de woongroep zodat als ze dat zien gebruiken ook weer even aan jullie moeten denken. Tenminste dat is wat bij ons op het werk altijd erg gewaardeerd wordt. Weet niet wat voor woongroep het is maar idd om iets te bakken of een gezelschap spel oid. En daarnaast vind ik het altijd nog het mooist om een kaart te krijgen waar iemand zijn haar dank/gevoel in beschrijft. Als er zoveel mensen weten doe gewoon 1 kaart voor alle medewerkers. Meestal is er wel een kantoor of prikbord waar het wordt opgehangen zodat elke medewerker het ziet en kan lezen
Mokken, theelepeltjes, mooie trommel met inhoud. dit wordt dagelijks gebruikt door het personeel. Maar al doe je een kaart dan zullen zij dat ook zeker waarderen. gaat om het gebaar.
Op mijn werk wordt bedankt met verschillende dingen. Chocolade, een plant, een kaart, geld voor in de personeelspot. Ook een keer een foto van de bewoner met daar een persoonlijke tekst op geschreven hoe de dochter de zorg die jij gaf had ervaren. Heel mooi. Sterkte verder!
Sterkte met je moeder meid. Lief dat je de verpleging wilt bedanken. Wij waarderen een mooie dank kaart altijd! Verder krijgen wij weleens: -grote pot met snoepjes/drop/koffie koekjes -spel voor de cliënten in de huiskamer -mooie 5 kleuren balpennen -nieuwe koffiemokken voor de koffiepauze -klein kaarsje met lief briefje eraan Maar ook weleens gebak of een bijdrage aan onze afd pot. Hier doen we een uitje van of leggen het bij een etentje. Wat je ook doet of niet doet het is altijd goed! Woorden van dank hebben meer waarde als cadeautjes voor ons!
Sterkte meid! Ik vind persoonlijk een cadeautje leuk, maar waardeer een persoonlijke kaart altijd meer.
als eerst heel veel sterkte voor aankomende periode. ikzelf werk ook in de zorg. een kaartje alleen wordt al enorm gewaardeerd, maar iets wat mij nog echt bij blijft was een boekenlegger ( langwerpig papiertje gelamineerd, met afbeelding van een kaarsje) met de tekst:" jullie zijn de pareltjes van de zorg". aan deze boekenlegger zat een pareltje aangehangen. belangrijk is je vooral niet verplicht te voelen.. een dankwoord is voldoende. wij doen ons werk met alle liefde, een lach en zeker ook een traan!