Hallo iedereen, Kunnen jullie mij helpen. Mijn ouders zijn dit jaar 35 jaar getrouwd en hebben ons uitgenodigd om met ze mee op vakantie te gaan. Nu willen wij ze samen met m'n broer en zijn gezin natuurlijk een mooi cadeau geven, maar we weten echt niet wat. Kunnen jullie helpen met iedeeën? Groetjes Willes
Een mooie foto van het hele gezin. Of in plaats van een foto een schilderij laten maken. Dat zou ik dus echt geweldig vinden een schilderij. Maar dat moet wel bij ze passen natuurlijk.
wij doen dit met mijn schoonouders ivm 40 jarig huwelijk 2 mei gaan we op vakantie. Wij d8en eraan om daar foto's te laten maken van de family en dan op canvas te laten drukken en/of album te maken. Toen ze 35 jaar getrouwd waren hebben wij ook foto laten maken van kids en kleinkinderen en gegeven en een groot bord beschreven met geukwensen en handafdrukken van de kinderem em die staat nog steeds op de kast met porselein verf gedaan. Maar ik lees mee voor meer ideeen
Mijn ouders waren 6 april 25 jaar getrouwd en zijn toen een weekend weg geweest met het gezin en aanhang. Wij hadden een doos gemaakt met daarin 25 cadeautjes wat allemaal te maken had met liefde. We hadden bijvoorbeeld toiletpapier met hartjes decoratie, fietsverlichting in de vorm van een hartje enzovoorts. Dit was meer als geintje bedoeld, en we hebben dan ook op de laatste dag van het weekend weg een 'echt' cadeau gegeven. Dit waren foto's van alleen ik mijn broer en mijn zusje, we hadden er in totaal 5, 2 grote waar we met zijn 3-en op staan en 3 kleintjes waar we allemaal apart op staan. De foto's hadden we in het bos gemaakt, en het was een super geslaagd cadeau... Reactie van mijn moeder was door de tranen heen : "maar ik vondt die doos ook al zo leuk"
Mijn ouders waren vorig jaar 40 jaar getrouwd, en namen ons een weekendje mee weg. Als cadeau voor hun hadden we een fototaart met hun trouwfoto en 'hoera 40 jaar getrouwd' geregeld. Die kwamen ze in het hotel met 40 kaarsjes er op brengen bij de ontvangstkoffie. Taart kwam gewoon van de Hema en hadden we zelf aan het hotel gegeven om te serveren. De tweede dag hadden we een fotoshoot geregeld in de stad waar we naar toe gingen. Dus niet een foto van alleen de kinderen maar juist met mijn ouders er bij op. Met de fotograaf afgesproken dat er een vergroot zou worden tot 30 bij 40 en een week later bij hun, ingelijst en wel, bezorgd zou worden. As laatste verrassing hadden we dan nog geregeld dat bij hun thuiskomst een grote bos bloemen in hun huis stond als bedankje voor het weekendje weg. Zo hadden we voor elke dag een verrassing en een hele mooie foto die ze ook nog als kerstkaart hebben gebruikt.
Hoi hoi, Bedankt voor de reacties. Er zitten wel een aantal leuke ideetjes tussen, maar nog meer ideeën zijn altijd welkom. Groetjes Willes
Mijn ouders waren vorig jaar 35 jaar getrouwd en wij zijn toen ook met z'n allen een weekendje weg geweest. Wij hadden voor hun zo'n grote barbeque voor in de tuin gekocht, omdat ze graag barbequen, maar ze hadden altijd zo'n knullig gasdingetje. Ook hadden we een schort en handschoenen gekocht en met textielstiften hadden we er allemaal een gelukswens op geschreven. Het was wel grappig. Bij dat huisje was geen barbeque aanwezig, dus ze hadden dat gasgevalletje van hunzelf meegenomen. Maar mijn zwager had die grote doos met het cadeau vast achter het huisje neergezet. Mijn moeder liep even een rondje om het huis en komt helemaal verbaasd terug: "Jongens, er staat me toch een mooie barbeque achter het huis! En ik dacht dat er helemaal geen een zou zijn!" Nou ja, wij konden ons lachen natuurlijk niet inhouden, maar de verrassing was gelijk weg, haha.