Uitslag neef, niet goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Sewgirl, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik had laatst een topic geopend over mijn man zijn neef die longkanker zou hebben en dat het ws met een longverwijdering goed zou komen. Vandaag hebben we een grote klap verwerken gekregen helaas. De uitslag was niet goed, de kanker is uitgezaaid naar de botten en longverwijdering heeft geen zin. Het enige wat ze kunnen doen is 6 chemo's om het iets beter te maken en de kanker zou ook voor een periode weg kunnen gaan, uiteindelijk komt het altijd terug en zoals de arts zei het wordt een onstrijdbare strij die je uiteindelijk gaat verliezen. Maandag wordt hij ws opgenomen voor zijn eerste chemo, gelukkig neemt ie zijn laptop mee en telefoon en kunnen we zo op de hoogte worden gehouden. En natuurlijk vaak langs gaan. Toch staat hij er positief in, we mogen best huilen om hem, niet treuren want hij blijft nog wel even hangen om ons te pesten zoals hij het zegt. Morgen gaan we nog even met zijn 3en naar de burger king, daar had hij zo'n zin in. En dan is het gewoon afwachten wat de chemo's gaan doen. We hopen natuurlijk veel goeds. Ik hoop dat hij niet al te ziek wordt van de chemo's, kaal wordt ie ook, maar dat vindt hij echt niet erg. gewoon een petje op voor de zon en anders lekker niks op ( iig geen pruik ). Hij zei ook dat hij van de weinig mensen die dichtbij hem staan ( zijn moeder, broer, zus, zwager, mijn man, ik, mijn schoonouders, mijn schoonzus ) hij ook veel steun nodig zal hebben de komende tijd. Hij zei ook dat ie zoveel mogelijk zijn familie om zich heen wilt hebben, dus dat doen we ook.
    Ik ben bezorgd, maar ik ben net als hij strijdlustig net als mijn man. Ik kan alleen maar hopen dat de chemo's aanslaan.
    Sorry voor het hele verhaal, moest het even kwijt allemaal.

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

heel veel sterkte

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jeetje wat heftig! heel veel sterkte ermee, wel goed van hem dat hij nog zo positief denkt!

mijn oom was ook opgegeven maar heeft tegen alle verwachting in nog 3 jaar zonder al teveel klachten door kunnen leven. hopelijk is de neef van je man dat ook gegund!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heel veel sterkte toegewenst en jou, je familie en natuurlijk vooral aan je neef. Het is een kl*te ziekte.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    jeetje wat heftig, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd die komen gaat....

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik wens jullie heel veel sterkte toe.

7. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    sterkte..

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Het is zo'n oneerlijke ziekte. heel veel sterkte!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel veel sterkte!

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heel veel sterkte!

12. Dushi

Dushi Niet meer actief

Sterkte meis.

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heel veel sterkte!

14. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Hey allemaal,
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Vandaag zijn we met hem ff naar de mac geweest, gelukkig hebben we veel gelachen en heeft onze neef goed mijn mijn kunnen praten. Toen mijn man zijn neef naar binnen had gebracht kwam mijn man terug ( ik zat in de auto ) met zijn tante. MZijn tante kwam mee, en die hebben we moeten troosten. Onze neef woont samen met zijn broer nog bij zij moeder, is een heel lang verhaal over het hoe en waarom, en zijn moeder is kapot ervan. Ze wil niet meer eten, kan niet meer slapen ze is er zo kapot van. Dus die hebben we ook flink moeten troosten. Zondag gaan we nog even naar ze toe en dan wordt onze neef waarschijnlijk dinsdag opgenomen. Vandaag heeft hij alle benodigdheden voor de ziekenhuisopname aangeschaft. Zoals het er nu naar uit ziet viert hij zijn 40e verjaardag ( 22 april ) in het ziekenhuis. Mijn man en ik hebben al belooft er ondanks alles met hem een feestje van te maken. Ik moet zeggen dat ik net ook even een inzinking had, het is allemaal ook zo heftig. Nou ja, zoals onze neef zegt, dat je er verdriet van hebt is logisch. Maar we gaan er gewoon voor. En dat doen we dan maar ook..

15. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Jeetje, wat verschrikkelijk!! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Heel veel sterkte meid..!!

17. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Heel veel sterkte, en de wonderen zijn niet de wereld uit, hou je daar aan vast. Enigste tip wat ik je kan geven is, ik ben zelf ook ex-kankerpatient. Probeer niet te veel verdrietig zijn bij hem, dat maakt de patient angstig. Tegenwoordig kunnen ze best lang je leven rekken, ik ken al veel mensen die nog maar paar jaar te leven haden en die nog steeds nog leven. Aan zulke verhalen houden mensen zicht vast.
    Elke chemo is anders maar je kan er echt heel ziek van worden, schrik er niet van, vaak na een week voelen ze zich toch beter.
    Als je vragen heb of als je neef lotjes zoekt op internet kan je mij een pm sturen, ik zelf zit op een hele fijn online clubje en heb er veel baat bij gehad

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat een verschrikkelijk nieuws! Hopelijk is hem/jullie nog veel tijd (zonder ziek voelen) gegeven.

Heel veel sterkte!

19. casadimama

17 apr 2009
    58
    0
    0
    Jeetje wat heftig allemaal. Heel veel sterkte meid!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heel veel sterkte gewenst:(

Deel Deze Pagina