Droogmolen.

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hoi allemaal..

Ik wil graag een droogmolen aanschaffen. Nu vind ik het vervelend als hij midden op het erf moet blijven staan ivm met het spelen van de kids...Zou het ook mogelijk zijn om hem in de parasolvoet te schuiven? We hebben een zware betonnen voet, dus dat moet op zich niet zo'n probleem zijn. Maar zal het problemen opleveren met wind? Dat die de droogmolen uit de voet tilt zegmaar?

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Volgens mij maakt dan niet zoveel uit... doe het zelf ook wel hij is er bij mij nog nooit uitgewaaid ofzo!

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Is zo'n uitvouw ding voor aan de muur dan niks voor jou? Die had ik in mijn oude huis ook en dat was best handig. Vooral omdat je hem weer inkunt schuiven en dan hangt/staat er niks in de weg. Ook geen betonnen voet die je moet gaan verslepen... ;)

Deze bedoel ik: http://www.brabantiawinkel.nl/?page=cat ... uct_id=308 Hij is alleen niet goedkoop...

Ik heb daarvoor trouwens mijn droogmolen ook vaak in een parasolvoet gehad en dat ging eigenlijk altijd goed. In mijn eerste huis zat gewoon zo'n buis in de grond wara ik hem in kon zetten, dat was nog makkelijker... :)

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik denk dat het wel zou moeten kunnen.

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    volgens mij moet het wel kunnen,heb het hier nooit geprobeerd want volgens mij is onze stang ervan te dik voor onze parasol voet.
    ook hier zat er een pin bij voor in de grond en hier staat hij ook op het grasveld waar d kids spelen en die staat er al ruim 3jr en nog nooit problemen mee gehad.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook gewoon in het gras... kan er zo uit, dopje op het gat en klaar.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb hem altijd in de parasolvoet staan. Heb zo'n betonnen zware voet en dat gaat perfect. Hij is nog nooit omgewaaid ofzo.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier staat hij ook gewoon in de parasolvoet. Ik heb er een met wieltjes, zo kan ik hem altijd lekker in de zon en op de wind zetten, is het allemaal lekker snel droog.

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Onze droogmolen staat ook in een betonnen parasolvoet, gaat prima hoor, hij is hier in ieder geval nog nooit omgewaaid

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hey meiden :D

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga morgen op pas voor een molen...

@Bluesky, dat is inderdaad een mooi systeem, alleen hier niet zo goed toepasbaar. Ik heb maar 1 muur waar zo'n systeem op zou kunnen hangen, maar daar staat juist mijn tuinset. Dan zouden we dus regelmatig onder de was onze koffie zitten drinken 8)

Grasveldje is ook geen optie helaas. Ik heb een "postzegeltje" gras (3 bij 3,5 ongeveer). Dit stukje is echt voor de kids voor hun badje oid, dus hier liever geen droogmolen..

Maar in de parasolvoet leek mij de beste oplossing, omdat ik hem dan op kan ruimen als ik hem niet gebruik. Wist alleen niet of dat kon..

Nogmaals thnx, deze kan wel op slot ;)

Deel Deze Pagina