De Bijenkorf Card

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Ik wilde de kaart graag aanvragen met de 3 dwaze dagen in het vooruitzicht(en 10% extra korting..), maar bij het invullen van de gegevens kwam ik erachter dat het een echte creditcard is.

Nu vind ik dat eigenlijk onnodig, we hebben al een cc voor betalingen in het buitenland e.d., en ik hoef ook niet op krediet te kopen bij de Bijenkorf (en ik hoef er zeker geen BKR registratie door te krijgen..).

Is het niet gewoon mogelijk om de kaart aan te schaffen als voordeelpas, ipv als creditcard, weet iemand dit?
    Zijn de voordelen erg groot als je de kaart wel hebt? Met leuke aanbiedingen enzo?

Een paar vraagjes dus, ben benieuwd.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het is idd een creditcard en je kan hem dus niet alleen als voordeelpas krijgen maar is dus meteen een voordeelpas en creditcard online. Vind het echt belachelijk van de Bijenkorf en doe er dus bewust niet aan mee.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, je betaalt met die pas, dus op krediet ... ergo een credit card. Zo vreemd vind ik het niet, de ANWB heeft ook zo'n kaart ...
    Er is geen soort van AH Bonus kaart zeg maar ;)

4. mroos

mroos Niet meer actief

Daar was ik al bang voor ja, jammer. Dan doe ik het ook maar niet.

5. mroos

mroos Niet meer actief

Dat was inderdaad wat ik begrepen had ja, maar toch vind ik het dan raar. Je moet dus een creditcard aanschaffen om sommige voordelen te krijgen, misschien wel slim(mensen geven sneller meer uit, moeten rente betalen etc..) maar niet echt klantvriendelijk.

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Je moet inderdaad met die kaart betalen. Als je echter aan het einde van de maand in één keer het bestede bedrag betaalt, is er niks aan de hand. Je betaalt dan geen rente of wat dan ook, alleen hetgeen je hebt uitgegeven.

Het is pas een "echte" creditcard als je er ook buiten de Bijenkorf mee betaalt.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

zo goedkoop is de bijenkorf trouwens toch niet ( ook niet met voordeelkaart) bijv de cosmetica en geurafdeling is duurder dan bijv de ici paris ( die elke maand wel leuke aanbiedingen heeft met 20-25% korting, en standaard al 10% korting ,wat niet bij de bijenkorf geld)

vind het echt absurd dat ze je zo'n kaart willen aansmeren.. veel mensen zijn gevoelig voor het kopen en later afbetalen en naaien zich zo een oor aan, en daar probeert de bijenkorf een slaatje uit de slaan. Gelukkig doe ik niet mee aan dit soort onzin en haal mijn spullen dan lekker anders ;)

Deel Deze Pagina