Hallo meiden, Mijn beste vriendin gaat in juni trouwen. Eerst wilde ik iets oplezen in het gemeentehuis, maar dat doet haar broertje al. Ik wil zo graag iets speciaals voor haar doen maar op de een of andere manier is mijn hoofd met ideeen leeg. Hebben jullie een leuk idee.? Misschien niet echt in cadeau vorm maar iets dat op een andere manier laat zien dat ik erg veel om haar en haar vriend geef. Mijn man draagt al zijn steentje bij door de openingsdans te zingen, een lied van Phil Collins. Ik hoop dat jullie nog originele ideeen hebben, alvast bedankt. Groetjes Hope
Ik wilde zeggen zingen, maar dat doet je man al. Een rol in je zwangerschap: peter, meter, bij de bevalling zijn......
Nijn, dit is idd wel een idee. Maar we zijn er nog niet helemaal uit wie peter en meter wordt. Wel mijn vriendin, maar twijfelen of we haar aanstaande man kiezen of iemand anders. Maar toch bedankt voor het meedenken.
Hope, ik kreeg op mijn bruiloft een mooi zwart fotoalbum, met daarin zwarte tabbladen (zo'n ouderwets album, je kent het wel van je oma) met daarin de foto's van mijn jeugd en die van mijn man, van 0 jaar tot aan de bruiloft. Ik heb zitten snikken en kijk en nu nog regelmatig in. Vond dat boven alle geld en kado's het mooiste wat ik heb gekregen, want ik weet dat er veel tijd en aandacht in zat
Ik zou dat van peter en meter niet gelijk doen. Op een bruiloft moet je toch altijd oppassen dat de aandacht bij het bruidspaar blijft en niet naar jouw zwangerschap gaat. Kun je zelf niet zingen, anders zouden jullie samen kunnen zingen misschien?
Mijn beste vriendin heeft op onze bruiloft een groot rood (houten) hart op de grond gelegd waar wij op "moesten" dansen. Iedereen stond om ons heen met waxinelichtjes....de zaal was donker. Op ons liedje (was de bedoeling maar lukte niet helemaal) hebben we gedanst. Was wel heel bijzonder. Nu gaat mijn zus trouwen en haar schoonmoeder maakt ook zo'n scrapbook van 0 tot nu...ook heel leuk! Heel veel plezier met dingen bedenken! Elmo