We hebben vorige week op marktplaats een dirt devil Centec 2500watt gekocht. Alles ging goed tot vandaag. Hij zuigt als een nieuwe behalve als de mond erop zit. We hebben al een andere mond erop gedaan maar helpt niks iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb al op internet gezocht maar kan niks vinden.
Ik heb zelf een dirt devil. Ik merkte op dat het lijkt alsof hij niet goed zuigt als je de borstelhaartjes van de mond naar beneden hebt staan. Als je deze intrekt voel je hem echt "plakken" tegen de vloer. Het lijkt dus meestal of hij niet zuigt maar dat doet hij wel. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is. Maar misschien even het kijken waard? Wel vervelend zo iets!
Heb het geprobeerd, helaas mag het niet baten.. Inderdaad erg vervelend met ook nog eens een hond in huis pff..
Dat is balen, misschien de fabrikant even bellen? Wat ik begreep van anderen hebben ze uitstekende service. Succes!
ik heb zowieso slechte ervaring met dit merk...helaas. Ik denk dat je zeker met een hond (mocht de stofzuiger echt overleden zijn) beter een goed merk kan kopen, dan ben je gelijk klaar.
Alleen zuigt die van ons als een nieuwe maar zodra je de mond erop zet is het weg echt zooo raar. Probeer m wel weer te verkopen of naar de stort hihi