Verstandskies.. Auw!! Tandvlees eromheen doet ook zeer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie weet wat hier tegen te doen is?
    Lees op internet verstandskies laten trekken?
    Iemand die weet wat de kosten zijn?

En hebben meer mensen hier last van?
    Ruikt ook niet echt fris :) ...

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh, dringend naar de tandarts dan! Als het niet echt fris ruikt, is geen goed teken.

Die van mij zijn operatief verwijderd, alle vier tegelijk. Zo was ik er wel in één keer (onder narcose) vanaf, dat vond ik erg prettig.

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik kreeg ook last van mijn tandvlees, mijn kies was wel gewoon door net zoals andere kiezen, hij was ook binnen 5 minuten er uit, gewoon bij de tandarts... Geen last van gehad.... Werd toen nog vergoed nu geloof ik van je eigen risico af?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd naar de tandarts! Heb het zelf ook gehad en bij mij konden ze door de stand niet eens doorkomen maar ging wel flink ontsteken en flinke druk er op....
    Bij mij zijn ze er door de kaakchirurg uitgesneden.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Kan ook zijn dat er etensresten achter zitten die je niet goed weggepoetst krijgt. Misschien is die geur die je ruikt wel rottend eten. Ik zou eerst even proberen te flossen. En anders bij de tandarts informeren.
    Heb je ook een tandplus verzekering bij je zorgverzekering?

6. Ja ik ga donderdag naar de tandarts... Een andere.. Ben nu al een poosje niet geweest..
    Nu alleen niet aanvullend verzekerd voor de tandarts, dusja! Helaas..

Maar hij staat er wel raar in, of het moeilijk te trekken is kan ik uiteraard niet beoordelen, hij staat wel helemaal scheef. Maar las iets over pericoronitis??? Daar lijkt het op...

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mijn verstandskies is vorige week getrokken, volgende week nog 1! Was n moeilijke kies, kostte 75 euro. Die was dus rot en gebroken. Volgende week een makkelijke, gezonde kies, voor 25 euro! Valt,dus mee!

Overigens heb ik totaal geen pijn gehad erna!

8. Jel, nee ik ben op het moment niet aanvullend verzekerd...
    Ik heb het al langer en heb al geflost en mondwater alles proberen weg te halen.. Tandvlees doet daar ook zeer, en bijt ook op dat flapje zeg maar als ik kauw! En dat flapje zit over mijn kies.. :(

9. Jel

Jel Niet meer actief

Oh bah, nee dat klinkt niet goed dan.
    Heeft je tandarts een eigen site? Op de site van onze tandarts staat een prijslijst voor elke ding die ze doen.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    we can shake hands, zit ook aan de pijnstillers op het moment. Hij moet er nodig uit.

11. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Vorige week laten trekken was 49,70. Maar ben maar al te blij dat hij eruit is spijt dat ik niet eerder gegaan ben

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben vorige week bij de kaakchirurg geweest, dat word toch vergoed?
    Succes in ieder geval, ik vond het echt een ramp!

13. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Die moet eruit denk ik. Niet te lang mee wachten Ivm onstekingen enz.. Succes

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie

Idem! Gauw afspraak maken hoor! Laat ze eruit halen dan ben je er tenminste vanaf!

15. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

hier ongeveer 65 euro voor betaald.

16. Ja op de site staat een tarief voor kies trekken €45,00 ..
    En voor moeizaam kies trekken €65,00 ..
    Maar bij zo een ingreep komen toch meerdere kosten?

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Daar moet je wel mee heen gaan. Straks ontstekingen erbij. Ik heb ook twee maand geleden mijn verstandskiezen laten trekken ook omdat ik er last van had zat een stuk tandvlees om heen en daar kauwde ik steeds op. Is gaan ontsteken. Gelijk kies laten trekken en een mondspoeling mee gekregen.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn tandarts maakte destijds foto's om de stand goed te kunnen bepalen (= ook weer extra kosten)
    Omdat ze bij mij zo moeilijk stonden ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis..
    Dus denk dat je zonder oordeel van de tandarts zo echt niet kunt zeggen wat de kosten zullen zijn....

19. Ik heb donderdag een intake consult + röntgenfoto's e.d.
    Nou het is afwachten, maar dacht misschien kon ik me al beetje voorbereiden erop hihi..

20. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ik heb er in juli een bij de kaakchirurg moeten laten verwijderen.. Dit koste mij 217 euro.. Was eige risico.

Deel Deze Pagina