Wie weet wat hier tegen te doen is? Lees op internet verstandskies laten trekken? Iemand die weet wat de kosten zijn? En hebben meer mensen hier last van? Ruikt ook niet echt fris ...
Oh, dringend naar de tandarts dan! Als het niet echt fris ruikt, is geen goed teken. Die van mij zijn operatief verwijderd, alle vier tegelijk. Zo was ik er wel in één keer (onder narcose) vanaf, dat vond ik erg prettig.
Ik kreeg ook last van mijn tandvlees, mijn kies was wel gewoon door net zoals andere kiezen, hij was ook binnen 5 minuten er uit, gewoon bij de tandarts... Geen last van gehad.... Werd toen nog vergoed nu geloof ik van je eigen risico af?
Idd naar de tandarts! Heb het zelf ook gehad en bij mij konden ze door de stand niet eens doorkomen maar ging wel flink ontsteken en flinke druk er op.... Bij mij zijn ze er door de kaakchirurg uitgesneden.
Kan ook zijn dat er etensresten achter zitten die je niet goed weggepoetst krijgt. Misschien is die geur die je ruikt wel rottend eten. Ik zou eerst even proberen te flossen. En anders bij de tandarts informeren. Heb je ook een tandplus verzekering bij je zorgverzekering?
Ja ik ga donderdag naar de tandarts... Een andere.. Ben nu al een poosje niet geweest.. Nu alleen niet aanvullend verzekerd voor de tandarts, dusja! Helaas.. Maar hij staat er wel raar in, of het moeilijk te trekken is kan ik uiteraard niet beoordelen, hij staat wel helemaal scheef. Maar las iets over pericoronitis??? Daar lijkt het op...
Mijn verstandskies is vorige week getrokken, volgende week nog 1! Was n moeilijke kies, kostte 75 euro. Die was dus rot en gebroken. Volgende week een makkelijke, gezonde kies, voor 25 euro! Valt,dus mee! Overigens heb ik totaal geen pijn gehad erna!
Jel, nee ik ben op het moment niet aanvullend verzekerd... Ik heb het al langer en heb al geflost en mondwater alles proberen weg te halen.. Tandvlees doet daar ook zeer, en bijt ook op dat flapje zeg maar als ik kauw! En dat flapje zit over mijn kies..
Oh bah, nee dat klinkt niet goed dan. Heeft je tandarts een eigen site? Op de site van onze tandarts staat een prijslijst voor elke ding die ze doen.
Vorige week laten trekken was 49,70. Maar ben maar al te blij dat hij eruit is spijt dat ik niet eerder gegaan ben
Ik ben vorige week bij de kaakchirurg geweest, dat word toch vergoed? Succes in ieder geval, ik vond het echt een ramp!
Ja op de site staat een tarief voor kies trekken 45,00 .. En voor moeizaam kies trekken 65,00 .. Maar bij zo een ingreep komen toch meerdere kosten?
Daar moet je wel mee heen gaan. Straks ontstekingen erbij. Ik heb ook twee maand geleden mijn verstandskiezen laten trekken ook omdat ik er last van had zat een stuk tandvlees om heen en daar kauwde ik steeds op. Is gaan ontsteken. Gelijk kies laten trekken en een mondspoeling mee gekregen.
Mijn tandarts maakte destijds foto's om de stand goed te kunnen bepalen (= ook weer extra kosten) Omdat ze bij mij zo moeilijk stonden ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis.. Dus denk dat je zonder oordeel van de tandarts zo echt niet kunt zeggen wat de kosten zullen zijn....
Ik heb donderdag een intake consult + röntgenfoto's e.d. Nou het is afwachten, maar dacht misschien kon ik me al beetje voorbereiden erop hihi..
Ik heb er in juli een bij de kaakchirurg moeten laten verwijderen.. Dit koste mij 217 euro.. Was eige risico.