Nu we allemaal zo lekker bezig zijn met de foto-albums die we dmv Buzzer konden bestellen bij albumprinter ben ik enthousiast geworden! Het is erg makkelijk om zo een leuk fotoalbum te maken. Zelf ben ik niet HEEL erg enthousiast voer de kwaliteit van het album bij albumprinter. Daarom ook deze vraag aan jullie: "Waar laat jij je album online afdrukken? Wat zijn de kosten en hoe is de kwaliteit? Hoe was de service en ben je tevreden?" Ben erg benieuwd!
Ik heb hem besteld bij www.foto.com Was totaal ( incl. verzendkosten) geloof ik 22 euro kwijt. Ben erg tevreden over de service en kwaliteit.
Hoi hoi, Ik bestel altijd op www.webprint.nl. Heb net 2 minialbums besteld voor nog geen 3 euro. Je kan er 23 foto's in doen + tekst. Ze hebben verschillende albums. Je kan foto's ook los bestellen. Groetjes Jet
www.hema.nl Goede kwalitiet, handige en eenvoudige software. Levertijd is 2 weken maar kon het album al eerder ophalen. Ik had de duurste genomen met het maximale aantal pagina's en foto's op de (harde) kaft en was 70,- kwijt. Wel prijzig maar hij is echt super gaaf geworden,
hema en albumprinter zij nn dezelfde kwaliteit, en software. je kan de een ook in de ander openene Alleen is de hema wat meer op orde, met het aankunnen van de orders etc.
Hoi! Ik heb vorig jaar een album gemaakt voor mijn ouders bij Kruidvat. Nu ontdekte ik ook via Schlecker en PLUS een online fotoservice, met nog meer mogelijkheden (zelfde programma) Van kruidvat was een mooie kwailtiet, en van plus ook! En voor mij belangrijk, niet duur.