Wij wonen ook in omg. Rotterdam.. Zit het daar in de buurt? En heeft ze een eigen atelier of iets? Zou het wel eerst in het echt willen bekijken enzo.. Ik vind die ringkussentjes namelijk wel heel gaaf ja! Boeket heb ik liever wel in echte bloemen, maar het is wel weer eens iets heel anders dan anders! Heb je er nog een foto van toevallig? En zou je die kunnen PB'en?
Nee, ze komt uit Drenthe geloof ik. Maar als je benieuwd bent hoe zo'n boeket er in het echt uitziet mag je best wel hier even komen kijken hoor We hebben alleen de ringbloem niet meer, die heeft mijn schoonzusje gekregen omdat zij de ring heeft gedragen
Wij vinden de woestijnroos (google er maar eens op op afbeeldingen) erg mooi om te zien en ook de betekenis. Wij hebben na ons trouwen iedereen een kleine woestijnroos meegegeven in een cellofaanzakje met een mooi sisallintje met houten kraaltjes eraan en natuurlijk een kaartje eraan om de mensen te bedanken voor hun aanwezigheid. Geen spijt van gehad en heb het nog nooit verder ergens gezien.
Ooh haha da's lief! Ik moet het sowieso eerst nog even met VL overleggen en ik denk eigenlijk dat hij het niet echt leuk vindt.. Mijn schoonmoeder doet aan quilten, zij zou ook iets van een ringkussentje kunnen maken.. Dat zou mijn vriend wel weer leuk vinden, maar dat vind ik dan denk ik zelf weer niet leuk Dus ik denk dat het toch gewoon een simpeler 'standaard' kussentje wordt Maar goed, we dwalen af, hihihi. De hartjes van vilt zijn idd ook tof! Houd ik ook in gedachten.
Wauw wat een leuke reacties al, super! Klinkt allemaal al veeeel leuker dan die standaard dingen die je overal ziet
Hier hebben we pennen laten bedrukken, ik weet dat die bij veel toch veel gebruikt zijn. Mijn man verzameld dan ook pennen.
Wij hadden Heineken flesjes bier met een eigen ontworpen label. Door Heineken in Amsterdam laten doen, en zelf daar opgehaald al die flesjes. Was toen een actie dat je dat online kon maken en bestellen. Ophalen was dus goedkoper als verzendkosten per sixpack betalen Leuke reactie's op gehad!
Zit even te kijken, wat een toffe ontwerpen kun je kiezen zeg! Maar het is 14,99 per 6 en we zouden zeker wel 50 flesjes moeten hebben.. Dus dat wordt een beetje te gek! Maar wel een gaaf idee! Denk trouwens dat VL het er niet mee eens zou zijn, die vindt Heineken 'hoofdpijnbier' hihihi. Maar hij is wel gek op een lekker drankje, zal eens even op internet zoeken of er ook nog andere labels zijn die we kunnen kiezen (vast wel)!
Als je iemand kent die goed is in labels maken op de pc met een programma kun je ook zelf aan de slag natuurlijk! Wij hebben wel gebeld en onderhandeld over de prijs hoor! (4jr geleden)
Wat een leuke ideeën. Ik kwam laatst gepersonaliseerde m&m's tegen, heel leuk, maar ook al een beetje afgezaagd. Dus lees zeker mee. Vind de vilten hartjes ook leuk!!
Ja precies, die M&M's heb ik nu ook al iets te vaak gezien.. En dan heb je ook nog die mensen die ze niet willen opeten omdat dat zonde is (daar ben ik er dus zelf ook een van hihi ).. Dus nee geen M&M's hier! Ik wil trouwens voor de getuigen, de ceremoniemeester en de ouders ook nog wat leuks verzinnen.. Maar waarschijnlijk worden dat gewoon mooie uitvergrote foto's met hun allemaal en dan in een lijstje ofzo. Niets heel geks, dat laat het budget niet toe helaas En een foto is toch wel heel persoonlijk..
Wij hadden zakjes met gemengd bloemenzaad en daar een zelfgeprinte sticker op met: bedankt voor het opfleuren van onze bruiloft!
De getuigen hebben we laten tekenen met een Parker-pen met bedankt en onze namen en trouwdatum erin gegraveerd, die mochten ze dan gelijk houden.
Wij hebben klavertjevier krasloten als bedankje gegeven, met de tekst erbij; we geven graag een beetje van ons geluk mee aan jullie! Succes met een keuze maken!