bladspinazie

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames help! :D

vanavond komt mijn schoonfamilie te eten.. helemaal leuk en gezellig. ben al de hele dag bezig met voorbereiden (3 gangen)..

als hoofdgerecht hebben we rijst met spinazie en spek.. nu heb ik hier een aardige hoeveelheid spinazie voor nodig, wat niet in 1x in de pan past..

kan ik de bladspinazie nu alvast gaar maken en vanavond voor het opdienen nog even stoven?
    blijft dat goed tot ong. 6uur?

alvast bedankt

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou het niet doen. Ten eerste ben ik geen fan van spinazie opwarmen (volgens mij is men er nog steeds niet over uit of het nou schadelijk is of niet) en daarbij is die spinazie toch zo klaar? Je kunt best een berg kwijt in een pan.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou het ook niet doen met spinazie. Dan 2 pannen wegzetten, of achter elkaar aan, als de ene helft dan geslonken is, kun je de rest erbij doen.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja ik lees ook overal weer wat anders over opnieuw opwarmen.. Heb niet zo'n groot gasfornuis en heb al een grote pan rijst op staan vanavond, dus ruimte voor 1 wok.. Op zich niet erg om het vanavond te doen, maar vind het zo jammer als ik merendeels in de keuken sta en de rest in de woonkamer..Maar goed, dan maar wat langer natafelen;)

5. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Dan zou ik nu vast de rijst koken en vanavond de spinazie.

Deel Deze Pagina