Wij geven onze ouders een voorleesboek van Jip en Janneke met een kaartje waar op staat: "Lieve opa & oma, willen jullie hier uit voorlezen als ik kom logeren?" Ben benieuwd hoe ze morgen reageren! Liefs, Moosje
hoi, wij hebben bij mijn ouders lekker bosschebollen meegenomen voor bij de koffie. maar wel eerst thuis stiekem in de onderkant en speentje gestopt. gewoon een stukje onder uit snijden en dat dingetje erin en klaar! ze waren erg verrast en erg blij! bij mijn schoonouders had mijn vriend een t shirt aan met de tekst supervader! maar dat kwartje viel niet gelijk, we moesten ze er toch nog even attent op maken, maar ook zij waren blij verrast! groetjes joyce
Bij de 1e zwangerschap hebben we bij mijn schoonouders de laatst ontwikkelde foto's laten zien, waar ook de foto van de test tussen zat. De 1e reactie van mijn schoonmoeder: "Wie is er zwanger?"........."JIJ?" Bij deze zwangerschap heeft Ryan een t-shirt aan gehad waarop op een groot hart stond: papa en mama = ikke en ?
had wel leuke ideeen in gedachten, maar op het moment dat ik dat wilde vertellen, werden we emo en konden we alleen maar "ze is zwanger" uitbrengen. de enige die ik een origineel zinnetje heb verteld was een collega, die zelf was bevallen en ik dus op kraamvisite was. ze had de baby in dr armen entoen zei ik "wat een wondertje he? zon klein wondertje groeit ook in mij..." toen begon ze te glimlachen en zei : meen je dat nou?