Hoi dames, Ik ben nu 33 weken zwanger en heb sinds gistermiddag/avond heb ik de kleine niet meer gevoeld. Ik heb er vannacht ook een tijd van wakker gelegen en nu ben ik ook alweer een uur wakker zonder iets te voelen! Zou ik het noodnummer nu kunnen bellen of nog een uurtje wachten tot de praktijk openen is? Voel me zo onzeker!!
Gewoon even bellen. Daar zijn ze voor. Probeer anders iets suikerrijks te eten of te drinken. Hier werkte cassis altijd goed. En bellen!!
Gewoon bellen! Neem aan dat je dat inmiddels hebt gedaan. Hier bij de 1e ook gehad op 31 weken bleek dat ze was ingedaald en klemvast lag met haar hoofd waarschijnlijk was ze hierdoor op dat moment even wat geschrokken en dus heel rustig. Hoop dat dit bij jou ook zo is!
Bij twijfel altijd aan de bel trekken meis. Zeker als je er zelf zo onzeker van wordt. Hopelijk heb je inmiddels gebeld....
Zeker bellen, vind ik vrij lang om niks te voelen. Kan niets zijn maar beter dat je het dan zeker weet!
Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik voel haar soms ook een dag wat minder als ik druk ben geweest.. ik ben er ook vaak heel onzeker over en dan probeer ik te tikken op mn buik, of mn buik heen en weer te wiegen..ik vraag ook altijd mn man even naar mn buik te luisteren en die hoort dan t hartslagje..
Ik heb uiteindelijk gebeld rond kwart voor 8 en kon direct langskomen. Gelukkig klopte het hartje nog mooi maar werd voor de zekerheid wel doorgestuurd voor een ctg te maken. Hier heb ik 3 kwartier aangelegen, de hartslag was mooi maar de 2de meter gaf aan dat ik om de ongeveer 7 minuten een harde buik heb terwijl ik dat niet voel! Na de ctg hebben ze nog een echo gemaakt om te kijken naar de beweging van de kleine, je zag mevrouw bewegen maar ik voelde niks. Uiteindelijk heeft ze ook gekeken naar de baarmoedermond en die zat gelukkig nog dicht. Wel moet ik rond 12e nog een keer terug komen om te kijken of dat niet is veranderd. Als dit wel zo is dan moet ik blijven en gaan ze het in de gaten houden!
Wat fijn dat t goed gaat, persoonlijk vind ik t alleen wel kang duren voor je weer mag komen. Mocht je nu weer zoiets hebben als vandaag of twijfels hebben echt gelijk bellen hoor. Altijd je eigen gevoel volgen.
Fijn dat alles goed was zeg. Wel vaak harde buiken Ik begin ze ook steeds meer te krijgen. Hopelijk heeft t je weer wat zekerheid gegeven. Duurt indd wel lang voor je terug mag, maar altijd bellen als je twijfelt.. het is wel jouw kindje
Zie dat het er niet zo duidelijk staat maar bedoelde rond 12 uur, ben nu dus weer onderweg naar het ziekenhuis!
Goed dat je gebeld hebt en fijn dat ze je goed in de gaten houden. Hopelijk blijft het verder rustig en gaan de harde buiken weer over.