Slijmprop?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door firefly, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dag mama's,

Vanmiddag ging ik naar de wc en zag ik in mijn inlegkruisje een hele dikke lange sliert slijm..:);)
    Kan dit de slijmprop zijn geweest? Er zat geen bloed bij o.i.d.
    Van mijn eerste heb ik dit niet gehad, of kan het me niet meer herinneren..

En wanneer begonnen bij jou de weeën? Heb al ruim een week toch wel last van voorweeën en vaak ook krampen onder in m'n rug..

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Oh dat zou zo maar kunnen. Ik ben m zelf pas verloren toen m'n vliezen braken tijdens de bevalling. Maar eerder kan natuurlijk ook.
    Spannend meis!

3. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Dat klinkt idd als de slijmprop. Ik ben hem precies een week geleden verloren en de hele week al wat gerommel, maar nog steeds geen Babymuis. Het hoeft dus niet te betekenen dat je binnen een paar dagen gaat bevallen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vorige week zondag echt weeen had maar dat heeft toen niet doorgezet.

4. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoiets heb ik ook al es terug gevonden, met een spoortje van bloed erin maar dat was denk ik met 16 weken geloof ik.. Ga er maar vanuit dat dat nog niet.de slijmprop was of kan dat wel zo vroeg?
    Kans bij jou is natuurlijk wel groot dat dit je slijmprop was, is ook niet vreemd gezien je termijn, spannend, mischien een nAderende bevalling?

5. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik ben de mijne bij de zwangerschap van mijn dochtertje in 2009 de slijmprop drie dagen voor haar geboorte verloren. Bij mijn zoontje nooit gezien.
    Bij ons prinsesje nu verloor ik ze ergens rond de 26ste week dacht ik maar gynaecoloog vertelde me dat op die termijn er opnieuw 1 komt bij verlies. Tot nu toe heb ik deze nog niet verloren maar 's avonds wel al veel voorwerk!

Deel Deze Pagina