Wij hadden een etentje bij mijn ouders (onder het mom we komen eten en dan zorgen wij voor het toetje) Als toetje zette ik augurken met een bus slagroom op tafel.. Huh?? En toen viel het kwartje.
bij de bakker hebben ze vaak ook geboorte chocolaatjes.....we hadden een doosje blauwe en roze baby chocolaatjes gekocht en deze gegeven als kleinigeheidje voor bij de koffie Verrassing toen die open ging
Ik ging bij mijn moeder op bezoek en vroeg of ik wat nieuwe foto's van mijn zoontje van toen net 3 maanden op haar computer mocht zetten, uiteraard wilde ze die natuurlijk ook meteen zien, er zaten ook nog wat ander foto's van mijn zoon bij maar de laatste die ze bekeek zag er zo uit Mijn moeder had het trouwens niet meteen door, mijn nichtje die toen bij mijn moeder woonde zag het gelijk en sprong in de lucht om mij meteen te feliciteren, daarna vertelde mijn nichtje van kijk dan oma, khalid met een zwangerschapstest haha, en toen viel het kwartje, maar ze schrok er wel van dat het zo snel weer raak was
O wat leuk haha! en wat snel , lijkt me fantastisch zo weinig leeftijdsverschil. Is het een beetje te doen kwa drukte?
deze hadden wij ook 5 jaar trug. op mijn verjaardag bij de kleine meid aangedaan . de meesten hadden het niet door. waaronder mijn moeder die het niet gelezen had en ik kan je zeggen ik zou het nooit weer zo doen. ze heeft het er nu nog over dat zij het als enige niet zag en baalt er dus nog van....... bij de eerste hebben we bij mijn ouders tom poucen meegenomen met muisjes erop en voor mijn ma een kadootje met slabbetjes en voor pa een bouwtekening van een hobbelharley hhih. bij souders zijn we dag erna langsgeweest met een taart met echo erop. dt duurde ook ff. heb expres sma de taart laten snijden in de woonkamer. hihihi deze beide manieren waren echt super geslaagd. de eerste keer met 9 wk vertel aan ouders de tweede keer met 12 wk omdat man ervoor niet thuis was.
Wij hadden sokjes gekocht met I love oma en I love opa erop. Van elk paar er een ingepakt met blauwroze confetti. Aangezien mijn ouders nog geen kleinkinderen hadden was de boodschap snel duidelijk!
Ja het is heel erg leuk, alleen denk ik dat het bij iedereen verschillend is, mijn zoontje is een extreem druk ventje die geen 3 sec stil kan zitten, hij kan niet met speelgoed spelen, dus dat maakt het soms wel lastig, vandaag heeft hij trouwens voor het eerst een ontwikkelingstest ondergaan bij een kinderpsygoloog, ik zie namelijk al een tijdtje dat hij anders is dan andere kindertjes, het was een begin van meerdere onderzoeken die ze gaan doen bij hem, ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen, want hij is heel eerlijk een moeilijk ventje mijn meiske is echt het tegenovergestelde dan haar broer, dus een rustig lief meisje en houd ernorm veel van haar broer ondanks dat hij af en toe best ruw met haar is maar van haar heb ik tot nu toe nog geen last gehad, ja okee de eerste weken met haar darmkrampjes ohg dat was een ramp! een paar weken niet goed kunnen slapen, maarja het hoort erbij
een foto van je oudste inlijsten en inpakken. dat eerst geven. dan ook een echo-fotootje of in jouw geval een test-fotootje inlijsten en dat vervolgens uit laten pakken, dan zeggen: dat wordt zijn broertje of zusje
Ik had de echo van mijn oudste naast de echo van de jongste geplakt en er bij gezet: zoek de verschillen. Ik heb er toen bij gezegd: 'ik ben bezig met een spelletjeboek, kijk deze heb ik al'. mijn moeder zag aan de datum dat de echo rechts nog in mijn buik moest zitten!
Ik wil hyacinten kopen die nog niet in bloei staan. Dan zijn ze nog groen en worden ze of blauw of roze
Tja, hier gewoon via de skype. Alle leuke ideeën gingen vanzelf van tafel toen we hoorden dat het een tweeling was... We waren zo onder de indruk dat we het meteen kwijt moesten aan onze ouders. Die wonen niet naast de deur, dus de moderne communicatiemiddelen maar ingeschakeld!
Wij hadden bij de xenos van die beschuit-met-muisjes fotostandaards gehaald. Bij mijn schoonouders na het eten verteld dat wij iets voor bij de koffie hadden. In de houdertjes hadden we kaartjes gedaan met, 'hoera, jullie worden weer opa/oma/tante'. Vonden ze erg leuk Mijn ouders wisten het beide keren al eerder, zo'n half uur na de positieve test. Maar met hen heb ik ook een hele hechte band
Ik wil het vertellen bij mijn verjaardag eind september. Dan ben ik 10 weken en heb ik net echo gehad. Ouders en schoonoiders weten het al, maar de rest van de familie niet. Zou het eerste klein en achterkleinkind zijn. Denk dat ik het gewoon "tussen neus en lippen door" ga zeggen... Zo van... Wat heb je van R gehad? Euh... Nou... Een baby Zoiets. Of misschien idd taart maar ben ook wel beetje bang dat mensen de hint niet zouden snappen. Vind het een leuk moment omdat dan iedereen bij elkaar is. Op het werk wilde ik cupcakes met muisjes doen ofzo
De eerste keer hadden we een liedjesboek gekocht voor opa' en oma's. De 2e keer hebben we het "gewoon" verteld De 3e keer heeft dochter een shirt aangehad meg grote zus erop. Maar eer ze het zagen en het kwartje viel, duurde lang.
Wj hadden ook een shirt gekocht met "stoer ik word grote broer!" Maar alle "oudjes" hadden inderdaad een hint nodig! Die zagen het niet (hadden leesbril niet op enzo )
Wij waren op vakantie geweest naar Turkije, we hebben na de vakantie kleine foto albums laten maken, en aan beide opa' s en oma's een boekje gegeven, en als laatste pagina hadden we een klein verhaaltje met een positieve zwangerschapstest! Helaas liep dit uit op een mk, maar in feb. Weer zwanger, niet origineel kunnen vertellen aangezien ik onder de netelroos zat, en dat bij mij een zwangerschapssymptoom is hihi.. tsja daar kon ik niet omheen!
Wij hadden bij onze eerste rompertjes laten drukken met ik word verwacht op ..... En de echo erop geplakt met fotoplakkertjes!!! Voor beide opa's en oma's gedaan! Ook geen twijfel mogelijk hihi!! Nu zwanger van nummer twee, en nog niet verteld! Mijn ouders gaan begin okt op vakantie en dan ben ik 10wkn dan wil ik ze een echo in een lijstje meegeven zodat ze de kleine ook een beetje bij hebben. Schoonouders weet ik nog niet! Denk maar lekker geboorte flikken meenemen. Chocolade met roze en blauwe muisjes erop!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij hebben bij de eerste een cryptische omschrijving gemaakt op een kaart en bij de tweede (waarvan ik nu zwanger ben) een puzzel en die door m'n ouders laten maken waarop drie foto's van onze zoon staan met de tekst "ik ben lief, grappig en stoer! Want ik wordt dit jaar grote broer" (deze puzzel maak ik trouwens zelf maar ik mag denk ik geen reclame maken hier voor m'n webwinkel) maar als je interesse heb wil ik je wel een pb sturen Succes in ieder geval! en geniet!