Wij hadden bij mijn zwangerschap in december voor lief zijn ouders een kaart met daarin een zelfgeschreven gedichtje dat eindigde met de zin: daarom na het geven van deze hint, hier de eerste foto van jullie kleinkind... Ik had een envelop met de echo erin aan de binnenkant van de kaart geplakt. De gezichten toen ze het lazen zal ik nooit vergeten. Voor mijn moeder had ik een slabbetje laten drukken met daarop een Fries koosnaampje dat mijn moeder voor mij gebruikte maar dan in de oma-variant. Ze vond het fantastisch! Die zwangerschap liep slecht af helaas. Door het IVF-traject was iedereen nu op de hoogte en konden we ze niet verrassen. Als is de blijdschap er bepaald niet minder om
Opa en Oma boek kado geven Wij hebben het verteld met Sinterklaas. Had een gedichtje gemaakt en daarna een hartjes doosje gegeven (houten doosje in vorm van hart van de Action) In het deksel een kopie van een echo en een rompertje en i love opa/oma slofjes erin! (slofjes kon ik toen ook bij de action kopen)
Wat ik ook gerust zou doen.. Keertje op de koffie gaan/uitnodigen voor de koffie. Soesjes met muisjes erop trakteren! " ik heb nog wat lekkers voor bij de koffie"...
Bij de eerste wist iedereen het al gelijk, omdat we door ivf zwanger waren. Nu weer door ivf zwanger. De eerdere terugplaatsing dit jaar was mislukt. En bij de tweede terugplaatsing was het wel gelukt. Maar niemand van de familie wist het van de tweede terugplaatsing en dus ook niet van mijn zwangerschap. Dit wil ik op mijn verjaardagsfeest vertellen d.m.v een shirtje bij mijn zoontje met grote broer en 2 babyvoetjes erop. Iedereen is er dan en horen het gelijk.
Als het zover is dat we het mogen vertellen gaan we dit geven aan mijn ouders! Bekijk bijlage 352226 Heb wel even onze namen gewist! Heb het zelf gemaakt via een site en nog een goed doel mee gesteund ook!
Wij hebben bij dochter spenen aan de opa's en oma's gegeven met I love opa/oma. Mijn ouders hadden het snel door, svader niet die riep maar bibi bibi. Zal er meer mee te maken hebben gehad dat hij geen bril op had Bij deze zwangerschap hebben we het gewoon verteld omdat we ook al twee miskramen ervoor hadden gehad.
Hoi! Hier zijn er wel al wat mensen die het weten vanwege de mk's. Maar de familie nog niet. In een ander topic al aangegeven hoe en wat, maar dat leest niet iedereen. Bij mijn familie wil ik het digitale fotolijsten van mijn moeder* weer vullen met nieuwe foto's. Ik heb hem al veels te lang bij mij thuis. Dan wil ik de foto van de echo tussen doen. Ik snap dat ze het misschien niet meteen zullen zien, maar dat geeft niks. Ik wil het dan op mijn vaders verjaardag geven. Dan ben ik 13 weken. S.familie doe ik mijn (afzichtelijke) buikwand om met de tekst:" Mede mogelijk gemaakt door *naam vriend* en dan de zo'n plaatje van een ongeboren kindje. Persoonlijk vind ik die shirt met stoer grote broer/zus niet leuk.
Ja ik ook!! Nah weet sowieso dat mijn moeder in tranen uitbarst! Maby mijn paps ook.. erg hecht gezin! Alleen schoon familie zal wel niet zo blij zijn! Die mogen mij niet zo mja schijt aan. Weet ook niet hoe ik het hun ga vertellen denk gewoon een telefoontje.
Grote doos inpakken met roze en blauwe heliumballonnen erin samen met een ballon waarop 'baby' staat (of een ballon in de vorm van een baby). En dan laten uitpakken
Wij trakteerden beschuit met muisjes bij de thee, zelfs die hint werd niet gezien Ook in chocoladeletters opa en oma gegeven. Deze keer had ik een taart gemaakt in de vorm van een beschuit met geboetseerde muizen erop van fondant, hint kwam ook niet over
Bij deze zwangerschap hebben we het vertelt middels een fotolijst. een lijst waar 4 foto's in kunnen en van alle kinderen op volgorde een foto. En van deze baby een echo foto met de tekst eronder. Ik zit nu nog warm in mama's buik.Dusvan mij is er nog geen foto. Maar toch is het papa en mama gelukt. Tot over 19 weken Je 2e kleindochter.
Hebben jullie het zo laat pas verteld? Hier inmiddels aan de opa's en oma's alles verteld ze vonden de manier echt geweldig!
Ik had allerlei leuke ideeën over het vertellen. Maar opgegeven moment hield ik het niet meer. Mijn man gesms'd of het goed was als ik het nu mijn ouders ging vertellen. Hij vond het goed en ik ben letterlijk naar binnen gestormd en heb geroepen dat ze opa en oma werden. 's Avonds naar zijn ouders. Bij beiden is het hun eerste kleinkind. Vooral bij mij en mijn ouders hebben er veel tranen gevloeid.
Wij hebben onze ouders het Nijntje boek van Opa en Oma Pluis als cadeau gegeven. Bij het uitpakken was de hint al snel duidelijk.