Origineel idee vertellen dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Haha, wij hebben eigenlijk überhaupt nooit overwogen het op een bijzondere manier te vertellen! We hebben het gewoon gezegd... ;). Nou speelde ook wel mee dat het vlak voor kerst en oud en nieuw was, en we het daarom wel vroeg moesten vertellen (ivm sommige soorten eten en drinken van alcohol). Hadden nog niet echt tijd gehad een bijzondere manier te bedenken, waren eigenlijk zelf nog nauwelijks in staat het goede nieuws al te geloven!

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik lees hier ook mee,dit is onze 4e zwangerschap en ben door de ideeën heen,misschien kan ik nog wat opsteken ;)
    Wij hebben vrijdag de volgende echo en afhankelijk van wanneer we de daarnavolgende echo hebben gaan we het vertellen,alleen mijn zus weet t nu nog al vanaf t moment dat de test positief was ;)

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wij hebben deze foto gemaakt (idee van pinterest gejat trouwens). Meer ideetjes kun je daar vinden op de zoekterm 'pregnancy announcement'. Zat veel leuks tussen!

Bekijk bijlage 352442

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oeh die foto is erg leuk zeg!! :)

Als je op youtube zoekt op "surprise pregnancy announcement" vind je echt super veel leuke manieren om het te vertellen :)
    Heel leuk om te zien hoe iedereen het op een andere manier vertelt en wat de reacties van ouders/familie/vrienden zijn!

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Superleuk ientje! Ga eens kijken op die site!

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Die foto is leuk zeg!
    Ik heb een tshirt laten maken met voorop: pssst ik heb een geheimpje, en achterop; nee niet op mijn rug, maar in mama's buik!
    Zaterdag krijgt hij t shirtje aan, ben zo benieuwd!

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wij hadden (hoe origineel;) ) ook een shirtje voor onze zoon. Maar op zijn shirt stond op de voorkant 'Whoops, they did it again!' En op de achterkant 'I'm going to be a big brother!'

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets bijzonders gedaan. Vorige week getest en toen naar mama gesneld om het goede nieuws te vertellen. Ik zou echt niet kunnen wachten om van alles voor te bereiden om het haar te vertellen. Mama moet dit gewoon meteen weten :D

Deel Deze Pagina