Hoi alleml.. Ik heb sinds 2 dagn al zo e last v buikjeuk..ik krijg namelijk ook kleine rode puistjes.. S ht normaal? N wat kan k eraan doen, want k blijf maar jeuken.. Zucht...
Ik had er ook last van buikenbalsem gekocht en nu als ik jeuk heb smeer ik extra maar verder nergens geen last meer van.
Ik heb menthol gel van de apotheek, kun je zonder recept halen. Werkt bij mij super goed. De jeuk is bij mij weggegaan. Succes!
Hou je ook vocht vast? En heb je ook op andere plekken jeuk? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad en de kans dat ik het bij deze zwangerschap weer ontwikkel is 40-90% kans. Ik kon het even niet beschrijven maar heb het even opgezocht. Soms heb je jeuk over je gehele lichaam. Het wordt veroorzaakt door stuwing in de lever, hierbij komen galzure zouten vrij die jeuken. Na je bevalling verdwijnt het meestal direct weer. Als dit zo is zou ik morgen even je verloskundige bellen om dit te laten testen want er zitten wel risico's aan als je dit hebt maar dan moet je wel jeuk over je gehele lichaam hebben