Niet te troosten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yeseenzoon, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yeseenzoon

5 jan 2009
    9
    0
    0
    Gisteren rond half 9 de kleine lag net een uur in bed. Wordt hij huilend wakker ik ging er naar toe om te troosten en normaal is een aai over de bol genoeg, maar nu niet en hij had zijn speentje ook nog in de mond. Hem uit bed gehaald maar hij bleef huilen. Naar beneden gegaan en hij bleef maar huilen en wilde niet bij mij zijn, hem op de grond gezet hij bleef onrustig draaien en dan wilde hij weer naar mij pakte ik hem op wilde hij weer weg zo bleef het even doorgaan. Zo ontroostbaar en niks was goed. Ik voelde me zooo machteloos. Na ± 20 min probeerde ik zijn speentje weer te geven die hij daarvoor steeds weigerde. Toen dit goed was was het ook over. Hem nog even bij me gehouden en naar bed gebracht en niks meer gemerkt. Mijn zoon is bijna 16 maanden. Zou dit komen door een enge droom? Ik vond het wel erg lang duren voordat hij weer rustig werd heb dit nog nooit met hem meegemaakt.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat is gewoon een fase.

Isabella heeft dat ook gehad. Dan ging ze lekker even mee naar beneden. Even rustig zitten en daarna weer naar boven. Ik bleef dan bij haar zitten in het donker tot ze weer sliep.

Het gaat weer over. Hij zal het af en toe vast nog weleens hebben.

Lekker troosten en zelf rustig blijven.

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Ik herken dit van ons meisje van nu 1 jaar en 8 maanden. Dan werd ze huilend wakker (doet ze wel vaker), maar dan konden we haar niet troosten en raakte ze helemaal overstuur. Net alsof ze nog in die droom zit en echt even uit die droom gehaald moet worden. Even heel wat anders (zoals naar beneden gaan en even een slokje drinken) dat hielp vaak wel.

4. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Ja hier ook ....heel herkenbaar..

Zo ontroostbaar en boos.. hopelijk duurt het niet lang meer deze fase want we zitten er al een hele tijd in. :rolleyes:

Deel Deze Pagina