haaaai ladies.. ik ben bezig een slinger te bestellen via de feestslinger website. helemaal custom made(hihi) maar.. ik wil er twee.. alleen weet ik niet watvoor text.. slinger 1 heb ik al benoemd dat wordt: hoera noa is jarig. maar de 2e weetik dus niet.. noem 't maar inspiratieloos.. heeft iemand misschien een leuke?... dankjullie welll.....
heye meid wat een leuk idee had ik moeten weten man! wat gaat dat hard he 1 jaar bijna! ik ken je helaas niet helpen... ben ook echt leeg hahahaah
hahaha ja gaat echt snel faytje is ook alweer een jaar.. gek idee eigenlijk..! maja bedankt iig.... andere dames met tips.. zijn van harte WELKOMMM...
Misschien iets van: - kleine meisjes worden groot - alweer 1 jaar, doe mij er nog maar een paar - ik ben jarig, wees met de kadootjes niet karig - vandaag is mijn dag even zo een brainstorm met dit hete weer
hahahaha die is grappig maar eigenlijk wilde ik eigenlijk niks met 1 jaar.. want ik wilde ze dan volgend jaar en de jaren daarop weer gebruiken... of stel ik nu teveel eisen?
De tijd heeft niet stilgestaan....weer is er een jaar voorbij gegaan! Hoera, weer een jaartje ouder! Cadeaus afgeven bij het meisje met de feestmuts Veel plezier!
Wat een leuk idee... die slinger! Ik heb helaas voor jou geen briljant idee voor de tekst, maar bedankt voor de tip!
HAHAHAA... ik moet echt lachen om sommige zinnetjes... je kunt ze trouwens laten maken op www.feestslinger.nl ik heb al een mooie zin bedacht.. opgemaakt uit 2 andere zinnen... dank jullie welll
WAAAAAAAAA das een goeiee.. die kan ze nog gebruiken als ze 20 isssss... ik heb m gelukkig nog niet ingestuurd...
Saar@ ik vind de site niet echt overzichtelijk en het bestellen vind ik echt onhandig. Zijn er geen andere sites? wel een goede tip saar!
hahaha ja jij wilt zeker gewoon invullen wat je wilt en welke kleur enzo... inplaats van alles opschrijven.. maar zo'n programma is moeilijk te maken.. en ik denk dat 't gewoon mensen zijn die OOK een website hebben, maar voornamelijk gewoon in de buurt werken...vanuit huis zegmaar..
Laat je weten of je tevreden bent? dan ga ik ze nl ook bestellen. Het moet maar he die lui heid van mij