het leek me leuk om eens wat meiden hier van het forum te ontmoeten.. En aangezien er volgens mij aardig wat wel een hond hebben leek het me leuk om een wandeling ergens midden in nederland te organiseren.. Kunnen we de honden ff lekker laten rennen en spelen en naderhand mischien ergens wat drinken? Ik heb zelf 2 honden een golden retriever en een berner senner.. Zijn er meiden die het leuk lijkt?
lijkt me erg leuk maar ligt er natuurlijk wel aan waar. ik heb zelf een rottweiler (echt waar een hele lieve).
Lijkt me ook erg leuk! Wij hebben een Fiese Staby. miss langs het strand wandelen? nu mag het nog (laagsysoen) ergens in NH 8)
Lijkt mij ook wel leuk...mits het niet al te ver weg is. Ik woon in Friesland. Wij hebben een kruising maar ze lijkt het meest op een whippet!
dank je ik zie dat jullie een rottweiler hebben? tarzo is er een kruizing van maar lijkt er kwa kleur niet op!
@miss anita Vind jou hond wel beetje op de mijn lijken kwa kop! Die van mijn is dan wel een vrouwtje maar is hebben we iets samen of lijkt dat zo?
Zou het wel leuk vinden, maar denk dat het niet goed gaat met onze hond als ie zoveel andere honden om hem heen heeft!
ja wij hebben inderdaad een rottweiler die van jou lijkt er kwa kleur niet echt op nee, als ie maar lief is
Ik heb trouwens een x labrador Meestal juist wel, hoe groter de groep hoe meer ze onder indruk zijn. De meeste honden die normaal nogal haantjesgedrag vertonen (zoals de mijne ) gedragen zich verbazend anders in een grote groep Het is ook totaal tegen de natuur van een hond om in een grote groep ruzie te zoeken
een lieve, zeker weten! als je gaat ga ik wel gezellig met je mee als je het leuk vind tenminste. liefs susanne
hey wat super dat er al reacties zijn gezellig waar ga jullie voorkeur naar uit? doordeweeks of weekends?
Als het goed te bereiken is en op een dag dat ik kan wil ik ook mee ! Ik heb een bruine lab van 1 jaar.. Voor mij het liefst op woensdag of zondag, omdat ik verder altijd werk. Liefs kaatje