Hallo, Misschien een rare vraag, maar het volgende: Thijmen is nu 1 jaar een 3 maanden en loopt rond de tafel, langs de bank en overal waar hij maar steun heeft, loopt hij... Het los lopen vindt hij nog niks op de een of andere manier....nu is het zo dat mijn man en ik hem vaak aan de hand meenemen en dan loopt hij redelijk, maar los is het nog niet... Ik merk dat hij er soms last van heeft dat het niet lukt... Hebben jullie ideetjes of tips die kunnen helpen of is dit iets wat ze echt zelf ontdekken? Groetjes Karin
ik heb eerlijk waar al een hoop geprobeerd alysia loopt vanaf 1 jaar rond de tafel.. en nu hoef ik alleen maar me vinger te geven ik hou haar niet vast maar zei mijn vinger en loopt ze zo hele stukken mee... zelfs buiten en al. en als ze het neit doorheeft loopt ze los of laat ik haar vinger los en als ze het door heeft dan laat ze zich vallen haha ik denk dat het vanzelf wel komt en dat ze het echt zelf moeten ontdekken.. dus gewoon af en toe als hij eht leuk vind lekker aan de hand lopen en dan komt het vanzelf wel
ja danisha wil ook niet zonder vinger maar begint nu steeds grotere afstanden alleen te lopen.. kreeg laatst de tip om ze een pol lepel (of iets anders) vast te laten houden en die laat je dan gewoon ineens los.. vaak lopen ze dan gewoon door hahaha alleen danisha is daarmee weer dwars want die wil de lepel niet vast houden..