Omdat ik nu al 2 jaar albums vol aan 't plakken ben met foto's, wil ik nu overstappen op digitale albums. Ten eerste omdat dit mij veel inplakwerk scheelt en ten tweede omdat ik nogal geneigd ben heel veel foto's te bestellen en met een digitaal album selecteer je toch meer en bestel je niet bijvoorbeeld 4 bijna dezelfde foto's . Nu weet ik dat er onderling nogal veel verschil zit qua kwaliteit en afwerkingsniveau, daarom zou ik graag van jullie willen weten waar jullie je digitale albums bestellen en of jullie er tevreden over zijn.
Ja ik ok bij de Hema. Ik heb bij de Hema gewerkt en ben er ook zeer tevreden over. Weet bijvoorbeeld dat als je iets niet zint (iets fout gegaan ofzo), dat ze dat gewoon terugsturen.
www.foto.com bestel ik eigenlijk al mijn foto's en fotoproducten. goede service en hele lage prijzen.
ik heb het vaak bij webprint en kruidvat gedaan en tja, ik vind het bij beiden prima. De laatste keer kwam mn albumpje van albelli , had ik nog niet eerder van gehoord, maar ook dat albumpje is erg leuk en een erg gemakkelijke manier van maken ook weer.
kruitvat ah webprint. met alle 3 goede ervaringen vrienden hema ook goei kwalitijd. nichtje bij de aldie zag er ook goed uit een vriend bij de blokker zag er ook goed uit
Heb er al een paar via kruidvat besteld en zijn elke keer heel mooi. Zal volgende keer weer via kruidvat doen.
Hier ook altijd Albumprinter, ben er heel tevreden mee. Alleen heet dat nu dacht ik Albelli of zoiets.
Ik ga zeker voor de Kruidvat, heb daar 3 ouderboekjes gemaakt van foto's van onze bruiloft en was echt super-mooi. Iedereen was ervan onder de indruk.